Gunde^ Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Fikk akkurat min Netshop 1557G, installerte Windows XP og alt gikk fint. Fikk problemer med å installere driverne fordi dvd-brenneren hadde problemer med å lese filene. Fikk uansett installert via internett. Derretter la jeg inn et spill uten problemer. Nå skal jeg legge inn enda et spill og jeg får samme problemene som jeg hadde da jeg skulle legge inn driverne. Begynner å tro at det er noe feil med dvd-brenneren, men jeg vil helst ikke sende hele pc'en tilbake til Netshop. Forslag om hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
espenf Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Støv på laseren? Om brenneren må byttes, trenger du neppe å sende inn hele maskinen. Du løsner en skrue under maskinen og drar brenneren rett ut. Jeg byttet brenneren i min Netshop 1557GLS og sendte kun inn selve brenneren og fikk en ny tilbake. Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Sto på sidene til Netshop at det skulle være en AOpen brenner, når jeg går inn på egenskapene på den sier den "QSI DVD+-RW SDW-082." Blir ikke klok på dette... Endret 18. november 2004 av Gunde^ Lenke til kommentar
Launch Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Kanskje du skulle spørre Netshop om dette Lite folk her kan gjøre for å rette det opp... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 har samme QSI brenner. de er laget for å passe i aopen kabinettene så det stemmer. er en helt grei brenner uten problem. Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Ringte til Netshop og det viste seg at de har hatt litt problemer med de brennerne. Sendte inn og får ny Lenke til kommentar
rippin Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Fikk problemer med min brenner av samme type, men kun ved brenning. Brenneren brukte over 1,5t på å brenne ei 4x-plate. Oppgraderte så bios og vips var alt ok Lenke til kommentar
tenbones Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hei. Jeg fikk nettopp en maskin fra whitebox og lurer på om jeg har fått rett vare. Maskinen min har en "QSI DVD+-RW SDW-082" dvd-brenner. Er dette en dual layer 8x dvd-brenner? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hei. Jeg fikk nettopp en maskin fra whitebox og lurer på om jeg har fått rett vare. Maskinen min har en "QSI DVD+-RW SDW-082" dvd-brenner. Er dette en dual layer 8x dvd-brenner? Denne finnes ikke på Quantas sider ennå. Det er definitivt en DUAL format brenner, og ut fra modellnavnet gjetter jeg på at den kan brenne på 8X (i alle fall på +R). Hvorvidt det er en DOUBLE layer brenner vet jeg derimot ikke. Kan du poste logg eller et screenshot fra Nero Infotool? Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Fikk min nye brenner idag, en QSI DVD+-RW SDW-082. Samme produktbeskrivelse som min gamle så jeg lurer på om jeg fikk feil brenner først da jeg egentlig bestilte 4x. Sjekket med Nerotool og det viser seg at jeg har dual layer og dual format ! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har svart på en annen tråd.. Hmm. helvete.. dette skal jeg få netshop til å sjekke opp og teste. Skriver mail i kveld med EN GANG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå