Gå til innhold

HL2 på Cl 56 problemer


balder_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"CATALYST 4.12 Beta Release" skal etter sigende være driveren å gå for når det gjelder HL2 og Far Cry.

 

Nå skal du få en link direkte til ATI hvor du finner Raedon driver til bærbar. Denne linken bør du spare på da den ikke var lett å oppdrive :) Håper installasjonen funker. Har ikke testa den sjøl ennå da min bærbare er et annet sted.

 

Last ned driver her!

 

Hvis driveren nekter å installere må du endre noen filer i den vanlige beta driveren, eller i alle vanlige drivere nyere enn v4.9, for å kunne installere på bærbar.

 

-Ekstrakter filen/driveren du lasta ned med WinZip eller WinRAR til en mappe oppretter som "C:\ATI".

-Gå nå til mappa "C:\ATI\Driver\2KXP_INF\" der du ekstrakterte og finn en fil som heter "CX_18115.inf".

-Åpne denne fila og finn/søk etter [ATI.Mfg.NTx86]. Slett ".NTx86" sånn at det bare står [ATI.Mfg] og lagre.

-Last ned og kjør DH Mod tool V2.0b. Velg mobility kortet ditt fra listen i programmet og trykk "Start mod".

-Nå skal driveren kunne installeres uten problem.

 

PS! Det er mulig du må stille mappealternativer til å vise skjulte filer for å kunne finne "CX_18115.inf".

 

"DH Mod tool V2.0b" funker bare opp til og med driver v4.9 uten redigeing av "CX_18115.inf". Men opphavsmannen har gitt meg beskjed om at han skal informere meg hvis han oppdaterer programmet.

 

EDIT: OBS! Omega driveren har ennå ikke fixen for "Games hang using PunkBuster Online Gaming Servers" som er gjort i Beta v4.12. Dette er viktig for Far Cry, og er etter sigende også den beste for HL2.

Endret av lindp
Lenke til kommentar
Er vel lurt å laste ned ein drivarfjernar og rydde opp først?

Mener å ha lest i instuksjonen til Omegadriveren at man egentlig bare trenger å fjerne kontrollpanelet til driveren før oppdatering? Men å rydde litt opp skader jo ikke, hehe ... Når tok du oppvasken sist?

 

Uansett er det sikkert lurt å avinstallere hele gamle driverpakka først for sikkerhets skyld. Hvis du da ikke har rota så mye at du må både støvsuge og vaske opp først.

Endret av lindp
Lenke til kommentar

Tenkte mest på Catalyst eg. Omega har innebygd avinstalleringsprogram. Catalyst Uninstaller bruker eg kvar gong eg skal installere nye drivarar, aldri hatt noko problemar.

 

Har du Catalyst: Last ned Catalyst Uninstaller.

Har du Omega: Gå her: Start Meny->Programmer->Omega Drivers->Omega Driver Uninstall.txt (elns)

 

Det ligger ei tekstfil på startmenyen som eg viste til der det er beskrive step-by-step korleis du fjerner drivarane.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...