The Stig Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Hei hei.. Har et lite kjedelig problem her... I det siste her jeg opplevd at hvis jeg enten pauser et spill for lenge (dette har kun skjedd en gang) fryser pcen totalt og USB enheter (mus,tastatur osv) slutter og lyse. Samme skjedde nå nettopp da jeg spillte HL2, jeg har kjørt spillet helt glatt helt fram til jeg kom på slutten i "byen". Alt hakker sinnsykt og plutselig fryser pcen. Har lurt på om dette kan være et CPU problem, eller kan det være lydkortet på HK? Mvh Stikk Endret 20. november 2004 av B|Real Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Hei hei.. Skal bare føye til litt spesifikkasjoner: HK: Abit Kv8-Max3 CPU: Amd 64- 3200+ GFX: Sapphire X800PRO 12@16 pipelines Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Mere om hvordan å få et godt emnefelt kan du se her. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå