Patz Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har tenkt å lakkere et Chiftec, lurer derfor på noen ting: Hvilken lakktype bør jeg bruke? Quick, eller Europris-lakken? eventuelt andre. Skal det rubbes før eller etter at klarlakken er påført? Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Du burde rubbe før du begynner og lakke også..lakk er jo smak og behag, men quick er jo mer kjent, men også dyrere.Tror ihvertfall du burde rubbe litt før du lakkerer med klarlakk, så den får festet seg.. z1Ob Endret 18. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 du må slipe det det med med slipe maskin! kjøp en billig sliper på clasolson Lenke til kommentar
Patz Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 du må slipe det det med med slipe maskin! kjøp en billig sliper på clasolson Det har jeg allerede gjort, men det har bygynt å ruste så jeg må nok pusse det litt mer ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå