Shaper^ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Det er lenge siden jeg bestillte HL2 fra Gamesmix.no, og nå er d 18 november og jeg har fortsatt ikke fått d i postkassa!!! WTF Er galt liksom????!!!!!!! PreOrdering, betyr ikke d at du får d på release daten da?? Endret 17. november 2004 av Shaper^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Du bør værtfall ha spillet på utgivelsesdato. Både Zailor og CDon har klart det i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Ja det mener jeg og, det har gått over 2 døgn siden jeg skulle ha det... og jeg begynner å bli P.I.S.S.E.D på gamesmix... hvis ikke jeg får d i løpet av morradagen så skal jeg fa** meg ringe å klage!! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Huff, virkelig beklaglig der, er fornøyd med gamesmix, dog jeg ikke fikk det for i sag. Men er egentlig glad for det, i går var alle serverne fulle av folk som skulle aktivere, så det tok ikke så lang tid i dag. Er stort sett fornøyd med gamesmix, selv om de har en litt sær kunde service enkelte ganger, og kan være litt treg med å sende spill. I alle fall, gled deg til det kommer, det er virkelig bra og verd å vente på (venta i 5 år). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå