Gå til innhold

Islams fremmarsj i Europa

Anbefalte innlegg

Øksemann: en enslig kis som prøver noe desperat for å bli sperra inne HER i landet sitedet for å bli sendt ut? (vi veit jo alle hvor gode forhold det er i fengslene våre her)...ser ikke relevansen koblet mot terror...

Hva med anti-abort aktivister som går rundt og dreper abort leger/sykepleiere? er ikke særlig muslimske dem som regel.? greit nok, det er flere muslimer som dreper på grunn av religion/politikk, men ffs, "vi" er ikke bedre vi heller...det er ekstremister blandt alle grupper

Høyreekstremister: joda, de er jo ett fint eksempel. men hva med kristenfundamentalister? som f.eks. bush (ja jeg regner ham som en), eller andre religiøse "ekstremister". Ganske mange som ikke har samme avslappa forhold til religion (kristendom) som mannen i gata i norge...

De krever...

De krever det det loven her i landet har tilrettelagt at de skal få. jeg mener, hvis jeg kom til ett annet land og de sa at du kommer til å få bil, båt, hus, gratis penger o.s.v. seff. hadde jeg sørga for å benytte meg... duh!. Problemet er at vi tilbyr dette til å begynne med. Strammere innvandringspolitikk er svaret her. Tving integrering, arbeid o.s.v. ... har LITE med Deres relgion å gjøre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Terrorisme i norge, joda det har skjedd før.

Husker dere da salman rushdi (sikkert stavet feil) kom med boken "Sataniske vers"? Ble jo ville protester ifra muslimene som krevde at boken ikke måtte bli gitt ut i norge. Forlagssjefen ble jo offer for ett attentat, skutt ned på åpen gate. Dette er islam på sitt beste. At vi har ytringsfrihet her i landet driter selvsagt muslimene i, her kom det jo en bok som trakket ned på koranen

Lenke til kommentar
Terrorisme i norge, joda det har skjedd før.

Husker dere da salman rushdi (sikkert stavet feil) kom med boken "Sataniske vers"? Ble jo ville protester ifra muslimene som krevde at boken ikke måtte bli gitt ut i norge. Forlagssjefen ble jo offer for ett attentat, skutt ned på åpen gate.

Tragisk tilfelle og brude selvfølgelig aldri ha skjedd,heldigvis overlevede vedkommende.

Forøvrig utførte Mossad en henrettelse i Norge i 1973.

Lenke til kommentar
Husker dere da salman rushdi (sikkert stavet feil) kom med boken "Sataniske vers"? Ble jo ville protester ifra muslimene som krevde at boken ikke måtte bli gitt ut i norge. Forlagssjefen ble jo offer for ett attentat, skutt ned på åpen gate. Dette er islam på sitt beste. At vi har ytringsfrihet her i landet driter selvsagt muslimene i, her kom det jo en bok som trakket ned på koranen

Og Zahid Mukhtar i Islamsk Råd (han som har svart så forferdelig dårlig for seg i nyhetene i det siste) støttet fatwaen mot Rushdie også.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=30266

http://vg.subnett.no/visArtikkel.asp?id=1141874

Lenke til kommentar
Tragisk tilfelle og brude selvfølgelig aldri ha skjedd,heldigvis overlevede vedkommende.

"Burde selvfølgelig aldri ha skjedd"?

Voldskulten som er ansvarlig for det nekter å ta offisiell avstand fra det, og skulle således aldri vært sluppet inn i landet!

Lenke til kommentar

Muslimer, som en gruppe, er helt klart en trussel mot Norge og de verdiene som ligger til grunn for vårt demokrati. Koranen er hellig og den absolutte rettesnor for muslimene. Den legaliserer terrorhandlinger og andre brudd på Norsk lov, noe som forøvrig er blitt understreket av muslimske leder i media den siste tiden. (Det finnes nyanser, jeg vet, men jo flere muslimer, jo flere "retttroende")

Dette må da være grunn nok til å se på Islams voksende innflytelse som en trussel mot Norges grunnverdier.

Lenke til kommentar
Øksemann: en enslig kis som prøver noe desperat for å bli sperra inne HER i landet sitedet for å bli sendt ut? (vi veit jo alle hvor gode forhold det er i fengslene våre her)...ser ikke relevansen koblet mot terror...

Løgn og forbannet dikt. Hvis økseimamen hadde et ønske om å ble sperret inne hadde han ikke prøvd å sende seg selv pluss et titall andre mennesker i døden. Dette var det første tilfelle av ren og skjær selvmordsterrorisme i Norge, og selvfølgelig var det en muslim (attpåtil en geistlig) som sto bak.

Lenke til kommentar

Løgn og forbannet dikt. Hvis økseimamen hadde et ønske om å ble sperret inne hadde han ikke prøvd å sende seg selv pluss et titall andre mennesker i døden. Dette var det første tilfelle av ren og skjær selvmordsterrorisme i Norge, og selvfølgelig var det en muslim (attpåtil en geistlig) som sto bak.

Dikting er det vel du som bedriver. Det er jo ingenting som tilsier at det du sier stemmer ...

Lenke til kommentar
Hva er egentlig fundamentalistisk islam som er så farlig ?

"Fundamentalistisk" Islam er en totalitær politisk og religiøs ideologi, som sier at alle vantro må drepes eller tvangsomvendes (kristne og jøder kan få leve som annenrangs borgere med ekstra skatt) og Shari'a må innføres over hele verden.

Med andre ord farvel menneskerettigheter, farvel kritisk tenkning, farvel individualisme, farvel velstand, farvel likestilling..... HALLO middelalder.

Lenke til kommentar
Dikting er det vel du som bedriver. Det er jo ingenting som tilsier at det du sier stemmer ...

Bortsett fra at det faktisk skjedde da, såklart. Men fakta har jo aldri vært av vesentlig natur for relativister og psykopater. De forkaster dem etter eget forgodtbefinnende.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig fundamentalistisk islam som er så farlig ?

"Fundamentalistisk" Islam er en totalitær politisk og religiøs ideologi, som sier at alle vantro må drepes eller tvangsomvendes (kristne og jøder kan få leve som annenrangs borgere med ekstra skatt) og Shari'a må innføres over hele verden.

Og siden vi ikke betaler ekstra skatt så blir dem gitt friheten til å ta det vi skylder dem. Dette forklarer fenomenet "alternativ shopping" blant enkelte fremmedkulturelle

Endret av Manuel
Lenke til kommentar

Bortsett fra at det faktisk skjedde da, såklart. Men fakta har jo aldri vært av vesentlig natur for relativister og psykopater. De forkaster dem etter eget forgodtbefinnende.

For det første så vil jeg anbefale deg å kutte ned på antipsykopat.net, for det andre så vil jeg be deg om å fremlegge beviser for at "øksemannen" bedrev jihad og selvmordsterrorisme. Men det kan jo bli vansklig å fremlegge beviser for påstander du tar rett ut fra løselufta.

Lenke til kommentar
For det første så vil jeg anbefale deg å kutte ned på antipsykopat.net, for det andre så vil jeg be deg om å fremlegge beviser for at "øksemannen" bedrev jihad og selvmordsterrorisme. Men det kan jo bli vansklig å fremlegge beviser for påstander du tar rett ut fra løselufta.

Nå er det vel minst et par andre lovbrudd man kan begå, som sikrer fengselsstraff og som ikke setter andre menneskers liv i stor fare? Hvis alt økseimamen ønsket var fengsel, og han hadde et normalt menneskes respekt for liv, ville han da ha forsøkt -- og han klarte det tross alt nesten, og det er ikke ham passasjerene har å takke for at det gikk relativt bra -- å styrte et passasjerfly fullt av uskyldige?

Hvis det er noen som trekker "fakta" ut av løse lufta her, er det ikke farke.

Endret av kevral
Lenke til kommentar
Det finnes flere mulige alternativer enn at han ville i fengsel og at han bedrev selvmordsterrositisk jihad.

Javel? Som hva da? Få høre.

Og hvis du skal påstå at han var mentalt ustabil, så ikke bry deg. Det er nemlig nøyaktig hva jeg mener -- men jeg kaller tilstanden "muslim".

At han ville i fengsel for å unngå å bli kastet ut av landet, var forøvrig ikke mitt argument.

Endret av kevral
Lenke til kommentar
Litt off topic kanskje, men:

Hvorfor må fundameltalistisk islam fjernes ? Hva er egentlig fundamentalistisk islam som er så farlig ? Virker som PelsJakob er opptatt av at det må fjernes hvis jeg ikke tar helt feil.

Fundamentalistisk islam er helt på tryne...

Det er ekstremenisme.... akkurat som fundamentalistisk kristendom og andre sekt lignede saker...

Det strider med menneskerettigheter....

Lenke til kommentar
+ Kristendom og de fleste andre relegioner...

Det er utvilsomt sant.

Men verken kristendom, jødedom, buddhisme, hinduisme, animisme eller gudene-vet-hva-annet har per i dag noen uttalte ønsker om å overta verden med vold og myrde alle som ikke vil la seg konvertere.

En aldri så liten forskjell mellom Islam og resten av massepsykosene.

Lenke til kommentar
Det er skremmende hvor mye nedsettende det står om "vantro" i koranen.

Jeg har ingen tvil om at verden hadde vært en bedre plass uten Islam.

+ Kristendom og de fleste andre relegioner... :whistle:

Ta en titt i bibelen, og så etterpå i koranen. Det er en stor forskjell

Edit: eller du kommenterte det siste? ja, det er jeg enig i.

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...