Gå til innhold

Islams fremmarsj i Europa

Anbefalte innlegg

Mange peker til Nederland som eksempel på islams "skremmende" fremmarsj i europa. Mens nederlandske kvinner har 1,3 barn har muslimske i nederland 5,6 barn. Kulturen og religionen de har dratt med seg og forsøker å integrere inn i europa, istedet for å integrere seg selv, avler vold, kvinneundertrykkelse, undertrykkelse av ytringsfriheten og generell faenskap og kriminalitet. I resten av europa er trenden den samme. Politikerne vil helst at vi skal sitte med hendene i fanget og ikke gjøre noe, fordi det ville være rasistisk. Men sannheten er vel nærmere den at den konservative islam, hvilket de aller fleste muslimer er tilhengere av, er å sammenligne med det enogtyvende århundrets nazisme. Kvinner skal være hjemme og føde, menn skal jobbe og slåss, gud er på vår side, og vi er moralsk overlegne og overlegne på andre måter og har rett til å ta tak i vår skjebne med vold om det trengs.

Ved skolestart i 2003 var 40% av hovedstadens førsteklassinger muslimer. Om 12 år vil disse være voksne. Da vil tallet være 55%. Når de er voksne er tallet 67,5%. Om 40 år vil 3/4 av hovedstaden være muslimer. Da regner jeg også med at man vil forsøke å delvis løsrive seg fra resten av landet, samt innføre sharialovgivning.

Islam må moderniseres. Alternativene borgerkrig og islamisering av europa er ikke akseptabelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja man skriker så høyt om disse "muslimske terroristene", men samtidig så "glemmer" man angrepet fra israelske sionister, godt hjulpet av USA , som legger seg over den vestlige verden, som et svart teppe.

Hvis vi ikke godtar den Israelske staten, så får vi altså en atombombe eller to i hodet! Eller kanskje vi får kappet skallen av, på god gammel jødisk slaktemåte (ja nemlig, se på Nick Berg videoen), med sløv kniv, i jubel og hyllest til "Gud".

Vanessa, se:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=329687

Lenke til kommentar

Til trådstarter;

1. Det du har skrevet vil kvalifisere til grisebank av blitz og antirasistisk senter og andre skattesponsede organisasjoner på nakken. Generalisering og rasisme kalles det. Men dog er jeg helt enig.

2. Islam kan svært vanskelig moderniseres, da dette er mer et levesett og samfunnsform enn en religion man praktiserer innen for husest/bønnestedets fire vegger. Folk som har forsøkt å modernisere islam er som kjent blitt steinet, knivstukket, drept (til og med av nære familiemedlemmer) og lemlestet. Enten er mann helt muslim eller vantro hund. Det finnes ikke en mellomting som i de felste andre religioner.

3. Jeg ser for meg økt samhold mellom etniske nordmenn og økt nasjonalisme i Europa i et 30års perspektiv. Det multikulturelle samfunnet er som etterhvert kjent en stor løgn initiert av venstresiden, og det eneste positive dette har ført med seg er billig fyllemat på byen. Når vi nå bygger et nytt Balkan i vest-Europa så tror jeg ikke dette vil føre noe godt med seg, islam er lite egnet for kulturblanding.

Endret av Ukjentmoen
Lenke til kommentar

Vil det si at alle som har sterke meninger om muslimer er de som er imot?

De som er for har bare en svak mening da eller?

PS: jeg blir vel bannet for dette :p

har fått pm om at hvis jeg sprer mer fremmedfrykt så blir jeg banna. men men vgforumet er mye bedre når det gjelder innvandring/religion anyway.

Så gratulerer til alle som har rapportert meg! ur teh winnars!!

Venter litt salt i såret fra arch enemy gspr :)

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Ja man skriker så høyt om disse "muslimske terroristene", men samtidig så "glemmer" man angrepet fra israelske sionister

Bare så det er sagt så diskriminerer jeg ikke. Jeg er imot alle gærninger. Problemet med islam er at det er så mange. Det er svært vanskelig å finne moderate muslimer, eller muslimer som vil ta avstand ifra vold og undertrykkelse, og når de gjør det så taler de med to tunger og snakker gjerne om helt andre ting, slik representanten for islamsk råd gjorde på Holmgang på TV2 i kveld. Dette med at "majoriteten" av muslimer er moderate er en myte. Den store majoriteten av muslimer i verden støtter faktisk bruken av terror mot sivile i USA og Israel og andre 'fiender' av islam, samt de strenge tolkningene av sharia lovgivningene. Heldigvis er tallene lavere i vesten, hvilket gir håp. Men det at de fortsetter å importere ektefeller fra sine egne kulturer kontra integrere seg gjør denne prosessen svært treg og hasardiøs.

1. Det du har skrevet vil kvalifisere til grisebank av blitz og antirasistisk senter og andre skattesponsede organisasjoner på nakken. Generalisering og rasisme kalles det. Men dog er jeg helt enig.

Jeg er andregenerasjonsinnvandrer. De ville således ikke våge. Jeg har alltid rett ifølge deres mantra ;)

2. Islam kan svært vanskelig moderniseres, da dette er mer et levesett og samfunnsform

Det er nettopp derfor vi må forsøke å integrere dem. De kan tro på hva de vil, men kriminell oppførsel må straffes. Forhåpentligvis vil også integrasjonen ha en smitteeffekt på hele den islamske kulturen. Det er som Stoltenberg og andre sier, det er ikke vestlige verdier vesten står for, det er felles menneskelige verdier.

Jeg ser for meg økt samhold mellom etniske nordmenn og økt nasjonalisme i Europa i et 30års perspektiv

Jeg håper du har rett. Jeg ser dessverre også for meg økt vold. Jeg blir ofte kalt hore på arabisk og urdu når jeg ute på gata i Oslo og omegn fordi muslimer tror jeg er en muslimsk jente og går i vestlige klær, bruker sminke, oppfører meg fritt og freidig osv.

*slettet masse pisspreik*

Noe du vil si, Stian?

Religion er nesten uten unntak en «pain in the ass,» på godt norsk.

Religion er en følelse og en tanke. Dessverre utnytter kyniske mennesker dette instinktet hos svake mennesker. Det finnes dog moderate religiøse, fornuftige mennesker også som ikke plager andre med sin tro... heldigvis.

Vil det si at alle som har sterke meninger om muslimer er de som er imot?

De som er for har bare en svak mening da eller?

PS: jeg blir vel bannet for dette

Noen ganger er det er lettere å banne folk enn å høre på hva de har å si. Moderatorer er mennesker de og. Demokrati og ytringsfrihet er fremmedord i en verden med politisk korrekthet og juridisk ansvar for alt som postes på forumene deres.

Det stemmer. Bare hør hva som blir sagt på slutten av sendingene, mye rart.

Tror det er derfor det blir valgt. Mest mulig kontrovers gir penger i kassa for TV2.

Endret av Vanessa
Lenke til kommentar
Noen ganger er det er lettere å banne folk enn å høre på hva de har å si. Moderatorer er mennesker de og. Demokrati og ytringsfrihet er fremmedord i en verden med politisk korrekthet og juridisk ansvar for alt som postes på forumene deres.

Ja det stemmer, på vgforumet er nesten alt tillat thou, utenom personangrep så anbefaler at du prøver der heller :p

er ikke politisk korrekt å være hvit vettu.

Er syyyyyyyyyyyyykt mange som har samme meninger som meg og deg på vg også. Virker faktisk som flertallet der har det.

Lenke til kommentar
er ikke politisk korrekt å være hvit vettu.

Jeg er ikke så veldig hvit. Kanskje de faktisk hører på meg, da, hehe

Er syyyyyyyyyyyyykt mange som har samme meninger som meg og deg på vg også. Virker faktisk som flertallet der har det.

Så lenge de skiller mellom konstruktiv og legitim kritikk og rasisme. Det er altfor lett å bli stemplet, dessverre.

Lenke til kommentar
Tilsvarende kan man peke paa faren ved den voksende hoeyreekstremismen i Oesterrike og Tyskland.

Hvis denne vokser som en reaksjon på venstresidens slepphenthet ovenfor muslimsk innvanding så er dette bare et sunnhetstegn, noe annet ville indikere at folk er blitt apatiske og har resignert, slik man så i alle østblokkland utover 70 og 80 tallet.

Når "høyreekstemismen" når vokser skyldes at alle sosialdemokratiske partier, deriblant høyre og krf i norge har sviktet når det gjelder sosial trygghet. Man ser at illusjonen om det multikulturelle samfunn, slik man har sett på film fra US tidligere, ikke fungerer. Folk er utrygge og forbannet over at enkelte grupper tar seg til rett, driver med kriminalitet og gjør hverdagen uttrykk. Etterhvert er det ganske mange som er redde for å gå forbi muslimske gjenger og sitte på buss med en "fremmedkulturell".

Kultur og religionsblanding når det gjelder islam og kristendom har ingen god historie, og vi trenger ikke å gå lenger tilbake enn til balkan tidlig på 90-tallet. Den vanlige serber er verken slem eller ondskapsfull, men i under rett/gale omstendigheter kan borgerkrig bryte ut - særlig i tider der økonomien går dårlig. Jeg frykter at man vil se en økt nasjonalisme, etniske nordmenn vil få økt samhold, og det er stadig voksende "oss mot dem" mentalitet.

Dette er ikke et resultat av en høyreekstemisme eller nazisme blitz kan terrorisere og venstresiden og pressen kan spytte på. Det er vnalige folk som føler seg og sin eksistens truet, og det skjer i samme stund som sosialdemokratiet sitter passivt i sin egen paralysering og ser problemene bygge seg opp. Da hjelper det lite at folk som stoltenberg (jfr Holmgang ugår) sitter passivt å lirer av seg flåskler og PK-prat som folk er lei av og ikke tror på lenger. Kan i samme sammenheng nevne at Erik Solheim, varm tilhenger av muslimsk innvanding i debatter sitter og prater varmt om det multikulturelle samfunn, mens han på hjemmebane tok barna sine ut av en "mørk" skole i Oslo-øst "fordi det var mer praktisk å gå på en mindre skole i vest".

Det er bare frykten for å miste sine nærmeste som hindrer mange å smi sitt jern og kle seg i skygger.

Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig ikke helt problemstilling her for å være helt ærlig..

Det er muslimer generelt bringer med seg fskap er vel å generelisere litt for mye. Javist er det mange av de som fører meg seg fskap, men ikke hele relegionen. Personlig synes jeg det er bedre å ta tak i disse det gjelder i stedet for å ta tak i en hel kultur, samfunn og relegion.

gud er på vår side, og vi er moralsk overlegne og overlegne på andre måter og har rett til å ta tak i vår skjebne med vold om det trengs.

Denne oppfattningen har både kristne og muslimske, så her er stiller vi vel ganske likt.

Lenke til kommentar

Det finnes sterke krefter innen Islam som ikke godtar annet enn Islam, og som er sterke motstandere av vestlige verdier og den amoralske oppførselen frihet til å velge faktisk medfører.

Skru på TV, se på en musikkvideo med lettkledde damer som vrikker og vrir seg. Prøv å se for deg dette med strengt religiøse muslimske øyne. Slikt fører frihet og demokrati med seg. Kan rettskafne muslimer akseptere noe slik? En fremtid der deres døtre oppfører seg som horer?

Det finnes mange moderate muslimer, som tar opp i seg verdier om frihet og demokrati, og som fint kan leve side ved side med vestlige utro.

Det pågår en kamp, en kamp mellom vestlig amoral og Islamske verdier. Og denne kampen er på langt nær over, og den vil bli langt hardere før den er vunnet.

Om Islam kan vinne denne kampen avhenger av to ting: Antallet muslimer, og hvor mange av disse som er rettroende. Antallet muslimer er stadig økende i Europa. Muslimer formerer seg mye fortere enn andre. Men antallet moderate muslimer øker også. Spørsmålet er hvor mye makt vil de sentrale retttroende kreftene i Islam få i fremtiden? Vil de moderate muslimer innhentes av denne makten?

Jeg ser ikke på det som en utenkelig fremtidsvisjon. Mye fordi jeg ikke har forutsetning for å si noe om hvor sterke de rettroende kreftene i Islam er i forhold til påvirkningen fra vestlige verdier om frihet.

Det jeg føler meg sikker på er at i store deler av Europa har vi mye bråk å vente i fremtiden. Og heldigvis for Norge så vil ikke bråket starte her først, slik at vi vil få tid til å forberede oss.

Jeg tror ikke det er på tide med 'Peace for our time' riktig ennå.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar

Jeg minner om følgende Koranen-vers:

O Prophet! rouse the Believers to the fight. If there are twenty amongst you, patient and persevering, they will vanquish two hundred: if a hundred, they will vanquish a thousand of the Unbelievers: for these are a people without understanding.

Vi kan altså vente oss voldelig oppstand så snart muslimer utgjør 9% av befolkningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...