Delux Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hallo folkens. For omtrendt en måned siden kjøpte jeg ny PC, jeg bestilte: ASUS P4S533 NW 1,8 Geforce 4 ti4400 MSI Jeg satte den opp, og alt funket, men nå i dag har jeg fått et rart problem. Plutselig begynner det å bugge pc skjermen, det kan skje hvor som helst både i spill og i Windows. Det eneste stedet der det ikke bugge er i dos. Buggen er masse grønne prikker o.l. Jeg har prøvd å formatere,bytte drivere, ta kortet inn og ut av agp. Jeg begynner å lure på om kortet er defekt, eller er det noen som mener noe annet. Takker for svar. Lenke til kommentar
Delux Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Glemte å si at jeg har ikke i tv ut kabel Lenke til kommentar
Delux Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Det funket jo fint før... Lenke til kommentar
applet Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Har du overklokket maskinen? Denne typen feil er ganske vanlig på kort som har fått GPU'en eller rammen "brent", altså overbelastet. Sjekk at vifta på kortet faktisk går i det hele tatt.. peace Lenke til kommentar
Delux Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Nei kortet var ikke overklokket, har sendt kortet inn til psdata. På telefonen mente han at det måtte være feil med RAMen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå