Gå til innhold

TV ut og monitor samtidig på FX5200

Spr0cket

Anbefalte innlegg

Skjermkort: GeForce FX5200 128MB DDR AGP PRO/660TV-DVI Tv-Out

Jeg har problemer med å finne ut hvordan jeg skal få skjermbildet på begge utgangene samtidig.Er fint i stand til å vise bildet på TV i farger, og å bytte mellom monitor og TV uten større problemer.

Problemet er at "Dual display" ikke finnes under nView modes (bare single display) - noe nVidia påstår at det skal. VGA-driveren er fra inneværende måned.

Kan også nevne at under display properties -> settings er det bare bilde av en monitor, har hørt at det skal være to skjermer hvis det er mulig å kjøre begge samtidig.

Spesifikasjoner fra forhandler sier "maks antall skjermer som støttes: 2", og nVidia sier generelt at denne serien skal ha dual view kapasitet. Har også forsøkt TV-tool, uten at dette løste sit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det samme problemet med mitt GeForce FX5200, men fant til slutt ut hvordan det skal gjøres!

I "egenskaper for skjerm" tar du innstillinger og avansert, så trykker du deretter på posten GeForce FX5200, så nView Display Mode så trykker du clone under posten nView Modes!

Tror det skal funke!

Endret av håvard87
Lenke til kommentar

Jeg kan sikkert uttrykke meg klarere, men under nView modes er det bare Single display som er mulig å velge.

Jeg har også kjørt Display Wizard under Desktop Management, forsøkt å velge både Clone og Dual View mode, fullført veiviseren med smil og gratulasjoner, men det er like forbanna KUN Single Display som er mulig å velge.

Men det er godt å høre at det faktisk er mulig å få Dual display, da strever jeg i det minste ikke forgjeves.

Lenke til kommentar
Jeg kan sikkert uttrykke meg klarere, men under nView modes er det bare Single display som er mulig å velge.

Jeg har også kjørt Display Wizard under Desktop Management, forsøkt å velge både Clone og Dual View mode, fullført veiviseren med smil og gratulasjoner, men det er like forbanna KUN Single Display som er mulig å velge.

Men det er godt å høre at det faktisk er mulig å få Dual display, da strever jeg i det minste ikke forgjeves.

Min feil, sikkert jeg som overså noe i innlegget ditt!

Men da vet jeg ærlig talt ikke hva du skal gjøre, lykke til uansett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...