Xerian Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har spilt litt halo 2 nå og tenkte at det kunne vært bedre med litt lyd når jeg spiller dette sinnsykt fete spillet.. Også har jeg et 5.1 cambrige soundworks system til pc liggende.. Det er ett sånn med 3 plugger som kobles inn til lydkortet.. Fant ikke noe om dette når jeg søkte rundt her, så jeg spørr jeg tenker jeg Fins det noen måte å få koblet dette til Xboxen min? Kan jeg få kjøpt en eller annen sak (omformer eller noe) som ordner dette? Isåfall hvor får man kjøpt dette? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Du må kjøpe en egen kabel til xbox som har optisk ut. Det er eneste måte å få 5.1 lyd fra xboxen så vidt jeg vet. Desverre kan du ikke bruke ditt eksisterende høyttalersystem da dette - ut fra det du forteller - kun har analog inngang. Den originale kabelen med optisk ut fra Microsoft heter Advanced scart cable. Det finnes også tilsvarende kabel fra andre produsenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå