medjai Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Noen som har peiling på om det finnes en software som gjør det muligt å plassere dette kamera , Canon EOS 300, et sted, koble det opp mot PCen med USB overføringskabel/eller en annen kabel. Og ta bilder fra programmet, uten å røre selve kameraet? Jeg vet det funker med Remote Capture, men det som er høyst ønskeligt er å faktisk å se kontinuerlig hva som befinner seg i søkeren. Dette har jeg ikke fått til. Noen som vet om en instilling jeg må stille inn? eller et annet program som kan brukes for å løse dette problemet? Lenke til kommentar
Elph Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 det er ikke mulig, det ligger ett speil forran bildesensoren helt til det øyeblikket du trykker på utløseren. En G6/6 eller lignende vil gjøre det du sier. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 + at EOS 300 vel er et analogt kamera (det Elph skriver gjelder vel 300D regner jeg med) Lenke til kommentar
Bawaria.no Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 det er ikke mulig, det ligger ett speil forran bildesensoren helt til det øyeblikket du trykker på utløseren. En G6/6 eller lignende vil gjøre det du sier. Tusen takk, ja så enkelt er det jo selvfølgelig . Har gått å grunnet på saken lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå