Musty Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) <-- edit: pilen alene ble litt teit.. jaja.. det var jeg som "vant" Gleder meg til jeg får den, og til jeg skal få satt i gang med vannkjøling.. når en ting er gratis er det lettere å overtale "den bedre halvdelen" til å kjøpe resten edit2: jeg har takket pr mail, men syntes likevel det er på sin plass med en takk her også, så; Tusen takk til deg OogaBooga Endret 20. november 2004 av Musty Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ok.. Har lyst på vannkjøling serru, men har ikke råd til det Fikk ikke mail heller, så det var ganske klart at det ikke var meg, men det er kjipt å gå rundt og lure på hvem som vant Noen som skal selge brukt vannkjøling til en billig penge? Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Vet ikke helt hvorfor, men hadde ikke lyst å si hvem som "vant". Men at han sa det selv, føles mye bedre Stå på videre alle sammen, vannkjøling er... vel... hva skal jeg si Man må i allefall ha en sær legning hvis man trives med viftestøy Endret 20. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Vet ikke helt hvorfor, men hadde ikke lyst å si hvem som vant.Men at han sa det selv er jo supert new_yes.gif hehe bedre føre var OogaBooga Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har det hk'et. Men har desverre ikke vannkjøling Ellers takk. overklokking.no, et smart sted å begynne Kanskje du skulle benyttet muligheten nå? Har tenkt på det før. Er student og har lite penger Å skaffe jobb er første steg. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har det hk'et. Men har desverre ikke vannkjøling Ellers takk. overklokking.no, et smart sted å begynne Kanskje du skulle benyttet muligheten nå? Har tenkt på det før. Er student og har lite penger Å skaffe jobb er første steg. hehe, ja, blir dårlig med penger når man må bruke alle pengene på skolen og hybel og mat Men har du tid til å lage blokker, og gidder i det hele tatt så går jo det an.. Lettere sagt en gjort dog Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Stå på videre alle sammen, vannkjøling er... vel... hva skal jeg si Man må i allefall ha en sær legning hvis man trives med viftestøy Hehe... Har ekstremt med viftestøy.. Faren min sier alltid at han kan da PC'n min når han skal ut og fly, den er tross alt klar for takeoff Hadde man bare visst hvordan man lager blokker hadde det straks vært litt bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå