OogaBooga Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Har en hjemmelaget kombinert vannblokk for NB og MOS-FET til K7N2-ILSR (DeLuxe). Har nå solgt HK til en merkelig person som ikke vil ha vannkjøling. Og dermed sitter jeg her med en snacksy vannblokk som ikke kan komme til nytte i mitt hjem. Teik a titt: Fra ene siden Fra andre siden Det er 10mm kobberrør som er "nipler" for vann inn/ut. Dette er ingen salgsannonse! Blokken foræres den beste kandidaten... Kriteriene for utvelgelsen kommer ikke til å bli publisert Vannkjøling skal være billig og mer enn bra Endret 21. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Våkn opp folkens, det må da være noen som vil ha vannkjøling på dette eminente hovedkortet. Ikke sant moderator... Endret 19. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Se da!!! Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Kan godt ta den jeg Har ikke vannkjøling, og så har jeg ikke penger til å kjøpe alt jeg trenger til den heller Bedre å samle sammen billige løsninger da ja Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 hadde jeg hatt det hovedkortet hadde jeg ikke nølt med å tadd i mot fra 0ogaBooga jævli bra blokker folkens.. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Vil gjerne ha, men vet ikke om den passer mitt hk mitt hk, funker det?. holder på med å "lage" egen vannkjøling, men har ikke tilgang til så mye annet stikksag og drill så ikke så lett og lage vannblokk til cpu, gpu og nb , hadde væert sykt digg+ at den var utrolig nice!!! z1Ob Endret 19. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Vil gjerne ha, men vet ikke om den passer mitt hk mitt hk, funker det?. holder på med å "lage" egen vannkjøling, men hadde ikke tenkt og lage nb kjøler med en gang, hadde væert sykt digg+ at den var utrolig nice!!! z1Ob ser ikke ut som den passer nei desverre =( Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Vil gjerne ha, men vet ikke om den passer mitt hk mitt hk, funker det?. holder på med å "lage" egen vannkjøling, men hadde ikke tenkt og lage nb kjøler med en gang, hadde væert sykt digg+ at den var utrolig nice!!! z1Ob ser ikke ut som den passer nei desverre =( så det selv, strømkontakten er i veien Endret 19. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har det hk'et. Men har desverre ikke vannkjøling Ellers takk. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har det hk'et. Men har desverre ikke vannkjøling Ellers takk. overklokking.no, et smart sted å begynne Kanskje du skulle benyttet muligheten nå? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) jeg sier ikke nei jeg.. det er standard mellomrum mellom hullene på blokka? EDIT: ops, så at den var jævlig lang... hvorfor er den så lang? tror alikvell at den passer da, siden jeg også har et sånt stort hakk inn på hk. så tar gjerne imot Endret 19. november 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Vinneren er kåret og har fått mail. Han bør da svare innen "rimelig" tid Så vil komme til han også. Hmmm... skal jeg bytte ut den dumme avatarbikkja Tapper med en Hmmm... NEI Endret 19. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Og til de som ikke forstod det med fasongen, den utstikkeren til venstre for NB dekker MOS-FET transistorene. De blir varme, og ekstra varme blir de når alt det andre er vannkjølt. Liten luftstrøm forbi dem da. Ikke alle har ribber på dem. Dette hovedkortet hadde. Dem loddet jeg av og erstattet dem altså med en vannblokk. Det er en høydeforskjell mellom NB og transistorene på 2,8 mm. Blokken er frest til for det. Det ser man ved å forstørre bildet. Denne tråden er helt klar på hvilket HK denne blokken passer til, så de som ikke har fått det med seg må ta seg en kopp kaffi :!: Endret 20. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Og til de som ikke forstod det med fasongen, den utstikkeren til venstre for NB dekker MOS-FET transistorene. De blir varme, og ekstra varme blir de når alt det andre er vannkjølt. Liten luftstrøm forbi dem da. Ikke alle har ribber på dem. Dette hovedkortet hadde. Dem loddet jeg av og erstattet dem altså med en vannblokk. Det er en høydeforskjell mellom NB og transistorene på 2,8 mm. Blokken er frest til for det. Det ser man ved å forstørre bildet. Denne tråden er helt klar på hvilket HK denne blokken passer til, så de som ikke har fått det med seg må ta seg en kopp kaffi :!: btw... jeg har ASUS A7N8X-Deluxe og det ser faktisk ut som om den blokka du har der hadde passet på hk'et mitt (men desverre så fikk jeg ingen mail ) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 jeg fant ikke ut om du faktisk har gitt den vekk eller ikke.. hvis ikke så er jeg interresert.. har det kortet selv, og har lenge tenkt på vannkjøling... Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Sendte en mail i natt, har ikke fått svar. Er ikke overbevist om at vedkommende har dette HK, men vi får se... Jeg kan ta feil Gi han en sjangse Følg med, skal gi et ord når det er avklart. Endret 20. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Har eit lignande hovudkort som ser ut til å kunne passe med den blokka + at eg skal kjøpa vannkjøling snart. Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Sorry til dere som tapte trekningen. Nå er saken definitivt avgjort og mottaker informert. Og min medfølelse med han som overklokket så HK døde Takk for responsen når dere endelig våknet Endret 20. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvem vant egentlig? Et navn/nick hadde jo vært litt koselig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå