SirHartge Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Dette er ett kjent problem, har lest løsningen her, men finner ikke igjen tråden:( Som sagt, disker på over 8gb detekteres som 8gb på eldre hk. HVordan fikser jeg dette? takk for svar. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg husker dessverre ikke tråden, men de fleste HD-produsenter har et eller annet program for å håndtere slike problem. Kan det være en mulighet? Mvh. Eivind. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 20:50, eivindbirkeland skrev:Jeg husker dessverre ikke tråden, men de fleste HD-produsenter har et eller annet program for å håndtere slike problem. Kan det være en mulighet? JEg får vel kikke litt på hjemmesiden til ibm .. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 vist det er en ibm disk, så har de jo noe som heter "ontrack disk overlay" eller noe i den duren...men jeg vet ikke om det er noe du kan bruke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå