Gå til innhold

EMPORiO: slutt!(Maddox busta)

MindTooth

Anbefalte innlegg

Maddox i EMPORiO group er blitt busta! EMPORiO er jo mest kjent for Non-Steam, CS: Source(cracka) og de skulle release HL2(cracke) den 16/11-04.!

Av EFnetPr0n i EMPORiO:

Listen we are in Emporio and he said he got busted right before he went all silent on us and quited !!! It is true.

EDIT: La til "(cracka)", så ingen begynte med at det var VALVe som hadde laget det..

Endret av Birger_Nord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MaddoxX i EMPORiO group er blitt busta idag! EMPORiO er jo mest kjent for Non-Steam, CS: Source(cracka) og de skulle release HL2(cracke) idag.!

Det var planer idag å lansere en release idag av HL2, men det ble veldig stille, så det må ha skjedd idag!

Av EFnetPr0n i EMPORiO:

Listen we are in Emporio and he said he got busted right before he went all silent on us and quited !!! It is true.

EDIT: La til "(cracka)", så ingen begynte med at det var VALVe som hadde laget det..

Etter hva jeg har skjønt så ble jo HL2 cracka ca 2timer etter release.

Lenke til kommentar

I tillegg til Emporio sin release, har det i dag blitt sluppet en retail versjon av hl2 (må bruke steam) og det har ikke kommet noe crack til den enda

Selv om maddox skulle blitt busta, tror ikke jeg det betyr slutten for emporio. De er jo flere medlemmer, som kan starte et nytt navn...

Hvis jeg ikke husker feil, gikk vel en del av DEViANCE folka over til et nytt navn?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...