magiXen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) #emnetittel endret; Bruk ikke caps lock. Les retningslinjene om bumping. Du bryter den i denne tråden# tjoheisann:P har en xbox som har flasha bios men skal fixe en nyere bios... så ser jeg at det er flere størrelser på biosene å vil ikke ha feil for det kan jo fucke maskina hehe:P så lurte på hvor stor biosen min ¨å være hmm det er en winbond w49f020 som er reflasha takk for hjelp Endret 17. november 2004 av It's me Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 ingen som gidder å hjælpe meg? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hmm... tror ikke det er så populært å bumpe posten etter under 20 minutter Lenke til kommentar
Omar Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har en bios på pcen her. Den tar 256kb. Det er vel vanlig med bioser opp til 512kb? Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 takk for all hjelp fannt det ut sjæl;) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hmm... tror ikke det er så populært å bumpe posten etter under 20 minutter 17 minutter Lenke til kommentar
roolf Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Fint at det løste seg. Siden størrelsen på bios beror på hvilken mod og evt. xbox versjon man har, er det ofte lurt å ta backup av den gamle og se hvor stor den er.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå