ray001 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Som topic sier Det som ligger på PCen min(dvs lastet ned mailen fra serveren fra nettleverandøren), vil det ta plass på den? Grunnen til jeg spør er når jeg/andre sender litt større filer(til meg) enn normalt brev/lite bilde via mail får jeg/dem andre svar fra nettlev. at mailen er full? Det ligger jo på PCen, og ikke på serveren? Er det noen måter å fikse det på? Skal vel ha 10Mb(Charlie pkt fra NGT) lagring? Er det noen enkle måter å gjøre det på?Som å pakke vekk det meste, men fortsatt ha alt like tilgjengeligt som vanligt? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvis du har konfigurert Outlook til å slette epostene på serveren når du har lastet de ned, så skal dette ikke være et problem. Har du sjekket Webmail, om de gamle epostene ligger på serveren? Ellers eksisterer det ofte begrensninger på hvor mye data totalt epostkontoen din kan inneholde på serveren, og hvor stor hver enkelt epost kan være. Kontakt NGT for denne informasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå