petruska Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Heisan... Jeg formaterteen maskin for et par dager siden,men har nå problemer med å spille musikk. *Jeg får beskjed om at det er No audiodevice innstalled*Betyr det at det ikke er innstallert noen spiller ? Jeg har mediaplayer 10 innstallert ogdet skulle jo da funke ? Visst jeg går på kontrollpanel og på sounds and audio devices så går det ikke an å stille på noenting,alt er dødt liksom. Men driverne til lydkortet ligger inne både video og audio. Er det selve lydkortet som ikke er innrstallert tro ? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Lydkortet er nok ikke installert skal du se Hva slags kort er det da? Lenke til kommentar
petruska Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Lydkortet er nok ikke installert skal du se Hva slags kort er det da? hei, jeg er usikker på hva slags kort det er,det er en bærbar pc,og på kontrollpanel så viser det på device manager at det er innstallert Creative drivere og codecer....men det er sikkert et inntegrert lydkort.Må jeg i bios og enable det mon tro ? ssen finner jeg ut hvilket lydkort det er ? Lenke til kommentar
petruska Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Lydkortet er nok ikke installert skal du se Hva slags kort er det da? hei, jeg er usikker på hva slags kort det er,det er en bærbar pc,og på kontrollpanel så viser det på device manager at det er innstallert Creative drivere og codecer....men det er sikkert et inntegrert lydkort.Må jeg i bios og enable det mon tro ? ssen finner jeg ut hvilket lydkort det er ? fikk det til,var bare å få inn rette drivere !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå