MountainRivera Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hittil har 7 biler fått en eller annen form for skade her i Kongsberg pga det glatte føre! Hva mener dere om grisekjøring i byn? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 hmm.. sikkert tragisk.. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Kjempegøy med grisekjøring på glatta, men finn for guds skyld en tom parkeringsplass til råneaktivitetene så slipper du å bli dømt for bildrap og få ødelagt livet ditt Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Yeay! Jeg satt i en bil i sikkert 3 timer i dag pga vaeret... Whoohoo! Kjempe kult! Arrghhh... Var nok sikkert noen grisekjorere som bidro til trafikken i dag... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hittil har 7 biler fått en eller annen form for skade her i Kongsberg pga det glatte føre! Er nok ikke det glatte føret som har skylden nei. Lenke til kommentar
kamus Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 QUOTE (MountainRivera @ 17/11/2004 : 21:35) Hittil har 7 biler fått en eller annen form for skade her i Kongsberg pga det glatte føre! Er nok ikke det glatte føret som har skylden nei. Er nok alle de tullingene som ikke har lagt over til vinterdekk og for ikke å snakke om alle de idiotene som ikke kan kjøre bil. De som driver med grisekjøring faller nok inn i kategori IDIOTER ja!! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Fadern kræsja idag. han har vinterdekk, men det hjalp ikke mye da den begynte å skli nedover på våt og speilblank is gitt Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Eh... politikk? Neppe. Religion? Tja... hvis man mener at bil er en religion kanskje?Jeg synes nå ikke det, så jeg flytter tråden fra Politikk, religion og samfunn til Trafikk. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 ...Og jeg stenger den, da den trafikalske klagemuren skal benyttes til slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg