tor_erik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hei! Jeg lurer på å kjøpe et surroundsett til TV'en min. Jeg ser for meg en pris mellom 5000 og 7000 kr. Er det noen som har anbefalinger? Om det finnes gode sett til lavere pris, er det bare å nevne dem. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg hadde vurdert dette, det havner dog på ca 8.000kr: PSB alpha høyttalerpakke. Yamaha RX-V550 surroundreceiver. En vel så grei løsning kan imidlertid være å kjøpe en surroundreceiver og et par med høyttalere, så bygger du ut til surround etterhvert som budsjettet etterfylles. Knut Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Interessant link. Må bare få fattern interessert nå, så skal det nok bli full pakke på oss. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 skulle bare legge til at de har den psb alpha pakken på komplett også til en hundrings mindre. så sparer du kanskje litt porto også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå