The man! Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 hvordan ta goblin-bossen i roboten, den tåler jo alt for masse, og hva gjør de tesla-coilene der, HJELP!! Lenke til kommentar
Ace_902 Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Du gjør som du gjør alle andre steder, Setter en eller to til å heale(Healing Wind). Deretter er det bare å la di andre ta en tesla coil av gangen, deretter bossen. ta med deg eit par healing potions i tilfelle... Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Og for all del ikke la roboten angripe magic-folka dine, den MASSAKRERER dem nesten med en gang da. Hold disse på god avstand mens du bruker Healing Wind med Nature-magen og Battle Healing med Combat-magen din. Da kan man både gi kontinuerlig healing (Healing Wind) samt at man kan gi øyeblikkelig mye healing til den ene av folkene dine som får mest juling (Battle Healing). La melee-folka dine ta all støyten (går ut ifra at de er bra pansret) mens du lar ranged-folkene dine pepre løs med armbrøstene sine (eventuelt flammekaster eller minigun hvis du foretrekker disse - det gjorde i alle fall jeg! Likte ikke granatkasteren pga. lav ROF (Rate Of Fire)) Lenke til kommentar
The man! Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 fant ut en drit-enkel metode, jeg fikk bare magikeren min til å summone en "killer germal"(alle folkene mine stod i det andre rommet). for roboten brydde seg ikke om germalen, så den kunne bare stå i fred og slakte roboten. enkelt og greit. (roboten klarte ikke å skade folkene mine for de stod i det andre rommet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå