Gå til innhold

E330 fra Narvesen uten binding til Sense likevell?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg var på narvesen her i byen, og spurte om de solgte mobilene uten abbonement. Det gjorde de, og begge kostet 1300kr uten abbonement! Dette er BILLIG!  :D 

Bør jeg kjøpe K500i eller E330?

synes samsungen er lekker  :love:

Kødder du????

Skal stikke og kjøpe imorra da, billig jo.

Er du helt sikker på at dem ikke sa 2300???

PS! Noen som vet om Narvesen Multimedia på Oslo S har den???

Endret av adilr17
Lenke til kommentar

Hmm, hold oss oppdatert imorra da! om mobiltelefonene er låst eller ikke. Hva er prisen på K500 uten abn. på narvesen da tro. Er jo uansett grei pris om det er med abn hvis det går an å bruke hvilket som helst simkort i. Har chess selv. Er jo en grei avbetalingsmåte da :)

Lenke til kommentar
Hmm, hold oss oppdatert imorra da! om mobiltelefonene er låst eller ikke. Hva er prisen på K500 uten abn. på narvesen da tro. Er jo uansett grei pris om det er med abn hvis det går an å bruke hvilket som helst simkort i. Har chess selv. Er jo en grei avbetalingsmåte da :)

Hvis du leser litt over så sa han at begge kostet 1300 kr uten abb.

Er fortsatt usikker mulig han glemmer å legge på en 1000 lapp.

Men hvis det er sant at den koster 1300 kr uten abb da er bare å LØPE å kjøpe imorra:P

Lenke til kommentar

hehe....disse koster IKKE 1300,- Nå de scanner pakken vil en helt annen pris komme opp. Fullpris er ca. 2400 for E330. De selger IKKE disse uten abo, altså fulpris. Det gjør kun KS, 08008. For alle dere som toror dere får "gratis " mobiler: There is no such thing as a free lunch! :ohmy:

Og det forundrer med stadig at dere går på hele tiden.... :nei::nei:

Lenke til kommentar

1. Hvordan vet du det? Om du jobber i sense, så forstår jeg det jo.. eller er det mer av din sunne fornuft som kommer? Kanskje narvesen driter seg ut og tar en "rimi"? (c65 istedenfor C60).

2. Ingen her tror at denne mobilen er gratis, med abo så har vi funnet ut at den totalt koster ca 1800,-

3. Hvem er det som går på hva? Hvem her tror at vi vil få gratis lunsj?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Samsung E330 virker med Chess sitt Move-abonnement.

*fornøyd med billig mobiltlf.*

Står riktignok i vilkårene til Sense at dersom det ikkje blir registrert utgående samtale eller SMS innan ein periode på 6 månader kan dei stenge abonnementet.

Får heller bruke SIM-kortet til SENSE og sende ein SMS ein gong i kvartalet..

:D

Lenke til kommentar

Jeg vil vel ikke akkurat si at jeg blir lurt..

Vil vel heller si at E330 for totalt 1700 kr er en meget god handel for min del.

Jeg får den vel garantert ikke for noe under 500 kr + 12 mnd binding hos noen andre tilbydere? Og hos andre tilbydere så koster abonementene fra 130 kr å opp. Altså "sparer" jeg 350 kr på det på et år.

Jeg sjekket også at mitt ringemønster ikke ville bli vesentlig dyrere med sense en med feks Netcom sitt abonement til 130 kr (noen kroner dyrere ble det, men det var så marginalt).

Totalt betaler jeg 499+1200 kr til Sense. Altså 1700 kr.

Om vi sier at jeg taper 50 kr mnd på å bruke sense istedenfor Active talk fra Netcom så taper jeg 600 kr der, men må selvsagt trekke fra de 350 kr jeg sparer på "abonements prisen". Telefonen koster ca 2500 kr, og jeg betaler 2000 kr for telefon + nedbetaling + "negativ balanse" på et år. Med å bare ha Abonement hos Netcom i et år koster 1560 kr. Skulle jeg kjøpt telefonen uten binding, og beholdt et eksisterende abonement, så hadde det kosta meg ca (1500+2500) 4000 kr.

Så alt i alt så får jeg en telefon jeg hadde lyst på med rentefri avbetaling, for en kostnad som kan stipuleres til ca 500 kr (utover det å ha et abonement, som jeg uansett må ha). Det kaller ikke jeg å bli lurt. Selvsagt kan man si at jeg det neste året går glipp av "de gode tilbudene" som markedet kommer med. Men dette er jo et godt tilbud, og skulle man feks bestandig tenke sånn, så kunne man aldri ha kjøpt seg ny pc, for det vil alltid være noe nyere og bedre alt neste måned.

mvh

Ragnar

Endret av Betelgeuse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...