Gå til innhold

Half-Life: HL2 - Dine mest minneverdige øyeblikk?


Anbefalte innlegg

Vel... Det tok meg en og en halv time fra DVD'en stod i spilleren til spillet var ferdig installert. Det skal da ikke ta så lang tid å installere et spill. Så liten var nok ikke den prosentdelen du snakker om. Bare til å se her på forumet hvor mange som fikk problemer med valideringen.

Jeg vil også si du snakker litt mot deg selv. Greit, det var ikke på nett før lansering.

Men som du sier, er det jo bare et spørsmål om tid. Jeg tror ikke valve har spart så mange millioner kroner på dette.

Det var valideringsserveren i Europa som gikk ned, derfor er det en del på dette forumet som ble påvirket.

 

Jeg våger å si det motsatte... tror nok Valve tjente en god del på dette. Men til vi får eksakte tall på det så blir dette da bare spekulasjoner.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel... Det tok meg en og en halv time fra DVD'en stod i spilleren til spillet var ferdig installert. Det skal da ikke ta så lang tid å installere et spill. Så liten var nok ikke den prosentdelen du snakker om. Bare til å se her på forumet hvor mange som fikk problemer med valideringen.

offtopic - Det kan jo være at det er fordi at alle andre hadde fått spillet til å fungere og derfor var mere opptatt med å spille enn å klage sin nød.. :hmm:

 

Mitt mest minneverdige øyeblikk må være hendelsene rundt heste-statuen, turen gjennom combine-bygningen, fabrikk-pipa som faller over vannet, løpeturen før du møter Alex og og og.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...