Gå til innhold

Half-Life: HL2 - Dine mest minneverdige øyeblikk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har Valve rippa?

-Den høye monstermaskin fra "the war of the worlds"

-Monstrene fra "Starship Troopers"

-Den mekaniske hunden fra "Pitch Black"

 

 

Et av høydepunktene så langt,må være når bisken går løs på panserkjøretøyet og flyet.

Handlingen i Half Life 2 er inspirert av The War og Worlds... Men rippet og rippet.. vil ikke si det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg
Det nest mest minneverdige øyeblikket er når man ser Dr. Breed/G-Man/whatever stå en plass på slutten av båtoppdraget.

Jeg la merke til G-Man to ganger på det oppdraget... En gang var vell sånn ca. midt i, og som du sier, en gang helt på slutten :cool:

Lenke til kommentar

Det mest minneverdige som har skjedd?

 

Tja, tror nesten det må være når man kommer til krana hvor man skal heise opp Buggy'n for å komme videre. Husker en kar som stod helt øverst i krana, som siste overlevende etter litt spraying med diverse kulesprutere. Tok så ut rocketlaunchern og sendte avgårde en rakett. Sendte den en runde rundt krana før jeg planta den midt i bollen på stakkaren. Hørte så et sånt fjernt smell - og så karen fly opp i luften og treffer hver eneste bjelke på vei ned før han havnet i søla. Det var et UTROLIG vakkert øyeblikk.

 

:cry:

Lenke til kommentar
Noen som vet om man får et gravity gun til?

Altså en som kan plukke opp organiske ting?

 

Hørte rykter om det og jeg er på kapittel 12 nå, still nothing more..

Nei.

Slik var det på Beta'n, men det ble fjernet.

Jeg tror det var fordi da ville våpnet bli brukt til alt for mye (en slags shock hammer, til å slå folk med)

 

EDIT:

er det mulig å høre soundtracket noe sted? utenom i spillet, pcen min er for dårlig til å spille, men se på screenshots og høre på musikk vig gjøre samme nytten (var litt ironisk da).

 

Når du kjøper Gold pakken over Steam ($89.99) får du tilsendt pakken med spillet, posters, soundtrack'et, kort, rettigheten til HL:S og Team Fortress:S +++

 

EDIT: Tok feil angående det jeg sa først i denne posten.

Du får til å plukke opp å kaste rundt på folk med manipulator våpnet senere, i Citadel'n.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Tror alt jeg syns var bra er nevnt.

 

Første kula jeg planta i en badguy med revolveren var KONGE!

 

Da dog hjalp meg etter rebellopprøret, han er bad to the bone!! Var så trist når han hang seg på skipet og det fløy sin vei:( (kødder ikke).

 

Også er det et par bugs som er morsomme. To ganger har jeg hatt to versjoner av Alyx tilstede. (Til høyre og venstre i bildet). Glemte å lagre et screenshot jeg tok av de to ved siden av hverandre.

 

doubletrouble1.jpg

 

Mange andre øyeblikk også, må bare oppleves!!

Lenke til kommentar
Da jeg innså at valve har sørget for at alle som kjøpte spillet måtte stresse som faen for å få det til, for at spillet skulle bli cracket få timer etter lansering og de som bruker warez versjonen har mye mindre problemer enn alle andre.

FUCK STEAM!

Stresse og stresse... Det var bare en liten prosentandel som fikk problemer med valideringen.. Alle spill blir cracket før eller siden, bare et spørsmål om tid, men Half Life 2 er det eneste spillet i nyere tid som ikke har fått en cracket versjon ute på nett før spillet har blitt lansert, tenk på det du... Steam er den første av sitt slag og er en genial tjeneste. Med Half Life 2 fikk Steam en skikkelig test som viser at den har et enormt potensiale. Og som alle ting så trenger alle ting forbedringer.

Lenke til kommentar

Vel... Det tok meg en og en halv time fra DVD'en stod i spilleren til spillet var ferdig installert. Det skal da ikke ta så lang tid å installere et spill. Så liten var nok ikke den prosentdelen du snakker om. Bare til å se her på forumet hvor mange som fikk problemer med valideringen.

Jeg vil også si du snakker litt mot deg selv. Greit, det var ikke på nett før lansering.

Men som du sier, er det jo bare et spørsmål om tid. Jeg tror ikke valve har spart så mange millioner kroner på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...