Hr. Jenssen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hva er dine mest minneverdige øyeblikk i HL2, in-game? Jeg har ikke kommet mye lengre enn det kapittelet som heter "Follow Freeman" eller noe slikt, og kan egentlig ikke huske helt hva som er mest minneverdig (alt i HL2 er jo minneverdig! ). Noe jeg syntes var skikkelig tøft, var DOG! Elsker den "hunden"! Dessuten synes jeg at det var kult da de rebel folka sto med masse tau og rev ned en av de store skjermene, som kringkaster bilder av han sleskingen. (ikke G-man, men han andre, med grått hår) Det minnet litt om da Irakerne rev ned statuer av Saddam... ***OBS! OBS! OBS! DETTE KAN VÆRE EN SPOILER TRÅD!*** Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) [iC,17/11/2004 : 21:01] Dessuten synes jeg at det var kult da de rebel folka sto med masse tau og rev ned en av de store skjermene, som kringkaster bilder av han sleskingen. (ikke G-man, men han andre, med grått hår) Han heter Dr. Breen (Den tidligere administratoren hos Black Mesa.) Det mest minneverdige øyeblikket er når du har på deg HEV drakten. Endret 17. november 2004 av TCi Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 [iC,17/11/2004 : 21:01] Dessuten synes jeg at det var kult da de rebel folka sto med masse tau og rev ned en av de store skjermene, som kringkaster bilder av han sleskingen. (ikke G-man, men han andre, med grått hår) Han heter Dr. Breen (Den tidligere administratoren hos Black Mesa.) Det mest minneverdige øyeblikket er når du har på deg HEV drakten. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 [iC,17/11/2004 : 21:01] Dessuten synes jeg at det var kult da de rebel folka sto med masse tau og rev ned en av de store skjermene, som kringkaster bilder av han sleskingen. (ikke G-man, men han andre, med grått hår) Han heter Dr. Breen (Den tidligere administratoren hos Black Mesa.) Det mest minneverdige øyeblikket er når du har på deg HEV drakten. Var litt kult, det ja! Skulle vært litt sånn mystisk musikk akkurat da, eller i allefall noe musikk som passa skikkelig bra. Kult da det var mørkt, så man så skyggene nedover drakta... Må si at HL2 soundtrack'et er meget bra. Musikken passer alltid bra, og så er den så kul! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Har ikkje kome meg ut av City 17 enda, men så langt er introen det beste.."Rise and shine Mr. Freeman, rise and shine". Digger G-Man MeTa][iC: Musikken er DIGG! Endret 17. november 2004 av zeph Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 [iC' date=17/11/2004 : 21:33] Var litt kult, det ja!Skulle vært litt sånn mystisk musikk akkurat da, eller i allefall noe musikk som passa skikkelig bra. Hmm.. det var det jo Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 det beste øyeblikket var da jeg fikk brekkjernet av vakta i starten.. frysninger! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 er det mulig å høre soundtracket noe sted? utenom i spillet, pcen min er for dårlig til å spille, men se på screenshots og høre på musikk vig gjøre samme nytten (var litt ironisk da). Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg vil spille HL2, mamma Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Da jeg fikk "The manipulator" Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 To øyeblikk som deler førsteplass: 1. Da jeg tok på hev-suiten 2. Første gang jeg prøvde fetch med med den bola hunden. Grav gun er bare SÅ gøy Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Definitivt når vi får gravity gunnern, den æger sålangt det feteste med hl2 etter min mening! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 ska vi se!! 1.Da eg fikk brekkjernet i starten 2.Da den høge skorsteinen tippet ned mot meg når du kjøre luftputen båten,fikk ett skikkelig kick som det er lenge sia eg har kjent i ett spill 3.Når eg leika me Dog Konge!! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 1. Åpnings talen til G-Man, beste intro i et spill til nå. 2. Da HEV-suiten kom på 3. Brekkjernet, ingen Half-Life uten 4. Første kula planta i en combine soldats hode, for en effekt 5. Fun time whit bole dog. Trodde seriøst han hadde tenkt å kaste den containern på meg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 5. Fun time whit bole dog. Trodde seriøst han hadde tenkt å kaste den containern på meg Var knall gøy og leke med hunden... Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 1. Å kappe 3 zombier på rad i 2 med en sånn razorsak. 2. Når jeg hørte Combine karene snakke i radion med den grove stemmen(digger sånne radio stemmer). 3. Når jeg prøvde turbon tell Buggy'n for første gang. "vrOOOOOm!" Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Det må være turen gjennom The Citadel, hvor vi ser prosessen der mennesker blir gjort om til slaver. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Da jeg slapp en container ned på 3 soldater da jeg lekte meg med krana. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 da jeg oppdaga hvor dårlig det kjører på min maskin. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 da jeg oppdaga hvor dårlig det kjører på min maskin. Det mest minneverdige øyeblikket er når man får brekkjernet. Da får du skikkelig Half-Life følese. Det nest mest minneverdige øyeblikket er når man ser Dr. Breed/G-Man/whatever stå en plass på slutten av båtoppdraget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå