vanilla ice Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Heisann Poenget med denne tråden er at du kan legge inn ett bilde av en styla drømmebil, enten den er din eller at du rett og slett bare har funnet bildet på nettet og vil dele det med andre bilfrelste individer Da kan jeg vel sette i gang selv; dette er min styla drømmebil, en Nissan Skyline Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Får ta og legge en link til noe av det råeste da. Denne er det en kamerat av meg som importerte, men da orginalt med 3 liter og 207 hk og 16" Zagato felger: http://www.carrozzeria-alfa.no/tilsalgs_brukt03.html Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Tenkte jeg kunne fyre opp enda ett bilde av en råtass av en bil; Volkswagen Yetta Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Den her, bare ikke i sånn farge.. Kanskje helt blått og masse flammer på sidene Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Siden ingen andre har noen bilder å legge ut får vel jeg gjøre det til forhåpentligvis glede for noen Lenke til kommentar
Opus Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Tanken er god, men vi har allerede en tråd om dette emnet som går an å bruke til å poste slike bilder. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg