Windoge Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Gjør jeg feil, eller er det noe galt? Har kjøpt Half-Life 2 på DVD, installerer spillet og trykker Half-Life2.exe ikonet. Jeg blir henvist til en side hvor jeg kan velge "Register a product that you already own", er det da der jeg skal skrive inn min Half-Life 2 CD-key? Problemet er at jeg får beskjed om at min CD-key er ugyldig etter jeg har skrevet den inn. Lenke til kommentar
MeekoCore Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 hadde samme prob. (du har sikkert installert steam en gang før) reboot pc'en din / og eller skru av Firewall en LITEN stund Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hmm, sikker på at du ikke kan ha gått i slike typiske feller som "0" (null) for "o" eller lignende? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Hmm, sikker på at du ikke kan ha gått i slike typiske feller som "0" (null) for "o" eller lignende? Nei, jeg har verken "null" eller "o" i settningen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Nei, men det finnes andre feller også. Husker UT2k4 var sinnsyk på det. Testet det som MeekoCore foreslo? Reboot og firewall? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Prøvd å re-installere Steam? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Problemet er løst. Så ikke forskjell på VV og W. Takk til alle som bidro. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Problemet er løst. Så ikke forskjell på VV og W. Takk til alle som bidro. den har jeg gått i selv ett par ganger Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Problemet er løst. Så ikke forskjell på VV og W. Takk til alle som bidro. Du har ikke vært den eneste Endret 17. november 2004 av NiwT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå