N-Gage2 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hei. Er det noen av dere der ute som husker standard-koden/tastekombinasjonen for å fjerne operatørlåsen på siemens st55/st60? Den var på unlock.no, men nå koster det 26kr å få den. Takk Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg vet men jeg følger mine prinsipper. Syntes ikke dette er moralsk riktig ( og mener fortsatt at dette er ulovlig ) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Den var på unlock.no, men nå koster det 26kr å få den. Det er en grissebillig tjeneste, som er verdt å støtte. De har faktisk enormt mye med systemet sitt, og de kan godt få litt tilbake uten at folk skal sluntre unna. Og Mobilguiden666: Hva er poenget med å si at du vet det, når du ikke vil si det? Og er det Telenor vi snakker om trur jeg ikke vi skal snakke veldig mye moral. Hvem var det som oppfordret kundene sine til å låse opp telefoner under binding - for å velge djucie? Og hvem er det som brøyt retningslinjene til unlock.no og STJAL MASSEVIS av koder derifra? Dette gjelder for så vidt også netcom, men ikke i like stor grad. Det jeg vil frem til er at den moralen din kan du stappe opp et visst sted. Endret 17. november 2004 av INGaR Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Den var på unlock.no, men nå koster det 26kr å få den. Det er en grissebillig tjeneste, som er verdt å støtte. De har faktisk enormt mye med systemet sitt, og de kan godt få litt tilbake uten at folk skal sluntre unna. Og Mobilguiden666: Hva er poenget med å si at du vet det, når du ikke vil si det? Og er det Telenor vi snakker om trur jeg ikke vi skal snakke veldig mye moral. Hvem var det som oppfordret kundene sine til å låse opp telefoner under binding - for å velge djucie? Og hvem er det som brøyt retningslinjene til unlock.no og STJAL MASSEVIS av koder derifra? Dette gjelder for så vidt også netcom, men ikke i like stor grad. Det jeg vil frem til er at den moralen din kan du stappe opp et visst sted. Så enig så enig Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Koden er **00012*00000000# - og må tastes inn 11 ganger. Den ikke fungerer på ST60. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Herregud N-Gage2...nå har du fått den, men syns likevell du skal gå å bestille den..er drit billig.. og en kjempe tjeneste.. ening med yrjan og Ingar.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Takk for støtten folkens Trenger jo ikke å betale når han har fått den gratis Så lenge koden er tilgjengelig på internett (i mitt forum f.eks), og jeg ikke har noen utgifter, så gir jeg gjerne bort koder, hvis jeg gidder. Men support følger ikke med da Endret 17. november 2004 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg vet men jeg følger mine prinsipper. Syntes ikke dette er moralsk riktig ( og mener fortsatt at dette er ulovlig ) På tide å gi seg kanskje? Det at dette emnet og den andre ikke ble stengt er vel grunn nok til å gi seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå