KARs Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 jeg har installert madrake og liker det godt siden det ikke klikker slik som widows gjor, men jeg er interesert i og ogs[ spille i mandrake visst det ellers faar eg installere win igjen, noe jeg ikke har lyst til er det noen som kan forklare meg hvordan jeg kan spille ? har hort om winex eller cedega men er ikke sikker paa hvordan det fungerer takk visst noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Først av alt, det er ikkje nokon forskjell på å spele i Mandrake, eller f.eks Slackware. Spele i Linux ville eg sagt. Kva slags spel vil du spele? Det finst ikkje så alt for mange spel som er laga for Linux (Enemy Territory, Quake, Doom, Unreal Tournament). Å spele Windows spel i Linux, er som regel ikkje nokon god opplevelse, men nokre spel kan du spele i Linux ved å bruke f.eks Cedega og Point2Play, som kostar pengar. Sjekk www.transgaming.com Der kan du finne kva for spel som funkar tilfredsstillande, og laste ned ein demo. Likar du å spele spel som berre finst for Windows, er det nok best å gå for dual boot. Slik at du kan boote Windows når du vil spele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå