Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 lasta ned 3Dmark 05 i stad og tok testen. Da jeg fikk resultatet sa det meg absolutt ingen ting, det var jo bare et tall! Hva er bra og hva er dårlig? har et uklokka x800xt, fikk 4961 (uten omegadrivere) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 lasta ned 3Dmark 05 i stad og tok testen. Da jeg fikk resultatet sa det meg absolutt ingen ting, det var jo bare et tall! Hva er bra og hva er dårlig? har et uklokka x800xt, fikk 4961 (uten omegadrivere) Les litt her du: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=305170 Da får du et godt inntrykk av hva som er bra. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Tråden flyttes til riktig kateogori. (benchmarks) Uten sammenligningsgrunnlag er det ikke rart du ikke får mye ut av tallet. Det er jo meningen du skal sammenligne det med noe. Dessuten kan du jo se selv om du synes det flyter bra eller ikke. Resultatene fra deltestene oppgis i FPS hvis du er mer komfortabel med den måleenheten. Forresten så vil jeg vel si at all dagens hardware er for dårlig for 3Dmark05, mens så godt som alt mulig (selv integrerte løsninger) yter bra i 3Dmark99. Så det kommer jo litt an på hvordan du ser det. Endret 17. november 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå