frodekarlsen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har en forsåvidt ny Elitegroup G553 (C1500) kjøpt fra multicom. Det er en maskin med Celeron-M prosessor. Har følgende problem: Maskinen lager korte, pulserende og lave "bippe" lyder under vanlig bruk, de er der både ved batteri og ved nettspenning. bip...bip..bip..bip... Noen andre (med samme maskin) som opplever dette? Er det en garantisak? PS: Det er ikke lydene som kommer når det er lite batteri igjen! (noen som vet hvordan man fjerner disse?) Kontaktet multicom ang. problemet og fikk tilbake følgende: "Av og til kan det skje at komponenter på hovedkortet kan forårsake elektroniske forstyrrelser som fører til lyder som dette. Men siden dette ikke påvirker nytteverdien av PC'en i noen grad, regnes ikke dette som reklamasjons- eller garantisak." Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 har vært borti 2 laptoper, men da med AMD XP-m cpu, og den lagde bipelyder ved bruk av mus, åpning av programmer.... regner med det er sånn høyfrekvent lyd.. Utrolig irriterende lyd.... Sånt burde gå på garantien, da en laptop ikke skal lage unødvendig støy... Lenke til kommentar
brabra Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det er vel et standard multicom svar. De innrømmer sjelden feil ved produktet. Det er i alle fall min erfaring. Lenke til kommentar
iacob Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hadde også dette problemet, og spesielt gjennom hodetelefonene på en compaq for et par år siden. Siden jeg var avhengig av å bruke høretelefoner (åpen landskap) der jeg jobber fikk jeg byttet maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå