Simkin Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 internetten går noen ganger utrooolig treigt her.. har tele2 704/128 noen som har noen råd? noen program jeg kan bruke? mulig det er noen "dritt" filer eller noe virus av noe slag som gjør det Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Prøv Spybot Search and Destroy og AdAware til å begynne med. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 bruker Spybot og System Mechanic Pro 5 jevnlig.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har du noe virusprogram aktivt mens du surfer da? Er du bak firewall? Det kan vel være en del faktorer som får nettet til å gå tregt, spyware var det første som falt meg inn, men det kan vel være andre ting. Har ikke erfaring med Tele2 personlig da. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 ja bruker Norton antivirus.. om jeg er bak firewall er jeg ikke sikker på ,hvordan finner jeg ut det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå