Gå til innhold

CSS problem. Innhold forsvinner i firefox 1.0

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kom over et litt snodig problem.

Holder på å lage ny hjemmeside for meg selv, og mens jeg nå holder på med designet kom jeg over et merkelig problem i firefox som jeg ikke fatter.

På siden: http://www.nudeshirt.com/raymond ser dere to linker i høyre kolonne samt to bilder.

Om dere i firefox hover'er over en av de to linkene med musa så vil den nederste linken samt begge bildene forsvinne. Man skulle kanskje tro at det var et z-index problem eller display: none;

Men for det første har disse elementene ingen slike stiler satt, samt at den øverste linken fremdeles synes.

Et annet problem i firefox er at dropdownen helt til høyre ikk fungerer.

Om du prøver å nå et av valgene i den vil den bli lukket, jeg regner med det har noe med at det ligger linker under der som ødelegger, men jeg har ikke funnet noen løsning på det heller.

Hadde vært veldig greit med litt hjelp her, jeg skjønner det ikke.

På forhand takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får 66 feil i validatorn, mest pga. det javascriptet. Skulle ikke forundre meg om det hadde en finger med i spillet.. Hva med å bruke denne utgaven av drop-down-meny? Funker visstnok i alle nettlesere f.o.m IE5 og er ikke avhengig av JS (:w00t:)

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Får 66 feil i validatorn, mest pga. det javascriptet. Skulle ikke forundre meg om det hadde en finger med i spillet.. Hva med å bruke denne utgaven av drop-down-meny? Funker visstnok i alle nettlesere f.o.m IE5 og er ikke avhengig av JS (:w00t:)

Jeg tenkte over det rett etter at jeg postet, "noen kommer til å kommentere feilene og skylde på de", og jeg viste at det hadde fint lite med saken å gjøre.

Så jeg har nettop fjernet alt av xhtml feil :)

Skal se på det alternativet til dropdown, men det rareste problemet er det med forsvinnende innhold.

Lenke til kommentar
Har du sjekket om span forårsaker det?

Du får begynne med å fjerne enkelte ting og se om det hjelper deg med å finne feilen..

Det hjalp, men jeg kan ikke helt fatte hvorfor.

Veldig rart at span forårsaker det, må være en merkelig kombinasjon med noe annet, bra er det uansett ikke. Lurer på om det er en firefox bug, hmm.

Da gjenstår bare problemet med menyen, vil gjerne finne ut av problemet der også, selv om jeg blir å bytte teknik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...