salah Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Heisann! Jeg skal overklokke min AMD Athlon Thunderbird 1.3 GHz Og jeg har en Abit NF7 V2.0 hovedkort. Hvor må jeg på på BIOS for å klare å overklokke? Jeg finner det ikke selv, selv jeg har leta! Takker for svar! Mvh pavlion Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 CPU-menu er et STORT hint. Neste hintet jeg kan gi er manualen din. Ingenting er som å finne ut av ting derfra. Og så stiller du på fsb og cpu/ram-forhold til ting funker som rakkern. Bare pass på temperaturene dine, du! Lenke til kommentar
trra Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Softmenu III setup skal du inn på , øverst til venstre i bios. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Softmenu, ja (lenge siden jeg har stilt noe der i gården... ) Lenke til kommentar
salah Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Ja men hva må jeg derreter stille på? Jeg vet også at jeg må inn på softmenu! Hvilken av de greiene må jeg stille på for å overklokke! Jeg har allerede stilt volten til 1.750 Volt på CPU, men FSB finner jeg ikke noe ut av! Takker Lenke til kommentar
trra Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Først setter du "cpu operating speed" til "user define", da kan du justere fsb på cpu og multiplier. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Du bør ikke sette opp vCore før du har klokket da! Vis ikke du kjører en liten "burn in" da Lenke til kommentar
salah Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Sitter her og ler av meg selv jeg! Jeg har en låst CPU og jeg har hele tiden fundert om det er noe galt med min hovedkort siden jeg ikke får overklokket! Men ihvertfall, takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå