Gå til innhold

Half-Life: stygge raske monstre(kanskje *spoiler*)

Anbefalte innlegg

har kommet det forlatte stedet hvor han ene fyren driver å skyter monstre.

han du får hagla av.

det jeg lurer på er:

hvor lenge må jeg sloss mot de raske krypa som løper bortover å klatrer på husa?

de er mega irriterende!

lurer også på hvor lenge jeg må fighte de "store" hoppe krypa som blir kasa av "menneske monstra"

det er ringa rundt to av hoppe krypa å en av han som kaster dem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor lenge må jeg sloss mot de raske krypa som løper bortover å klatrer på husa?

de er mega irriterende!

lurer også på hvor lenge jeg må fighte de "store" hoppe krypa som blir kasa av "menneske monstra"

det er ringa rundt to av hoppe krypa å en av han som kaster dem

Hehe.. hvorfor sier du det ikke som det er? Du er blir mega sega nervøs og får hjerteklapp av de. :tease: Jeg likte de ikke jeg heller. Men likte de alikevel. Jeg elsker å bli skremt da. ;)

Lenke til kommentar
Hehe.. hvorfor sier du det ikke som det er? Du er blir mega sega nervøs og får hjerteklapp av de. :tease: Jeg likte de ikke jeg heller. Men likte de alikevel. Jeg elsker å bli skremt da. ;)

hehe er vel ikke helt riktig men du er inne på noe ;)

har aldrig likt monstere som løper mot deg. de er bare ubehagelige. de små hoppe krypa får jeg hjerteklapp av når de brått jomper på meg uten at jeg veit hvor de er!

men takk for alle svar!

Lenke til kommentar

Første gang jeg møtte på de beistene som setter hjernen ut av sving, ante jeg ikke hva som skjedde. Healthen ramla ned til 11 (fra 90) og de små taterne hoppa rundt meg som unger rundt julesnissen..

Da jeg kom ut av døre fremfor ben bygninga der du går opp på taket for å få hagla, og jeg så det monstre, tingen, komme hoppende mot meg, trodde jeg hjerte hadde stansa. Eneste gangen jeg har blitt såpass skremt var da den hvettes Impen i Doom 3 kom sprettende opp mellom trinnene på trappa.

Dog er et skikkelig beist. (Spoiler warning). Tenk om han virkelig hadde kasta den containeren? Glad Alyx fikk stoppa han, Gordon er ikke mye til hjelp om han er død :p

Lenke til kommentar
Aaah, elsker lyden av en av de skrikende raske monstra. Du hører den kommer, snur deg rundt og ser en svart skikkelse som hopper fra tak til tak og til slutt hopper ned på deg og får deg til å reagere som et helvete for å treffe jæveln :D

ush! hater krypa! men liker magnumen da, men det gjør ikke de ;)

hvis dere skjønner hva jeg mener :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...