Gå til innhold

HJELP! Alle spilla mine er borte fra steam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søk og du skal finne, dette har vært oppe før.

Da kunne du vel kommet med en link istedenfor å komme med et slikt møkkasvar! Snakk om konstrukt tilbakemelding...

Helt enig, mange folk her som tror de eier forumet og ikke gidder å hjelpe til. :roll:

however, hvis CD-keyen ikke funker er det vel ikke mye annet å gjøre enn å sende mail til Valve og be om en ny ;)

Lenke til kommentar

Da kunne du vel kommet med en link istedenfor å komme med et slikt møkkasvar! Snakk om konstrukt tilbakemelding...

Helt enig, mange folk her som tror de eier forumet og ikke gidder å hjelpe til. :roll:

however, hvis CD-keyen ikke funker er det vel ikke mye annet å gjøre enn å sende mail til Valve og be om en ny ;)

Det er endel som kunne gjort en liten innsats en gang i blant for å finne ut om noe har blitt spurt om før og ikke bare vente på å få alt opp i hendene.

Virker som det er en hel haug late fjortisser her til tider ;)

Lenke til kommentar
Registrere dem på nytt kan jeg tenke meg..

Kan ikke det. "CD-KEY is aleredy in use" :cry:

Kan det være at du er blitt logga inn med en annen bruker eller.no sånt?

Prøv å logge inn på nytt med ditt brukernavn og passord kanskje?

Ellers så er jo avinstaller å legge inn på nytt en favoritt løse problem måte for meg...

Lenke til kommentar

Sorry... .leste ikke så nøye gjennom... det forklarte du vel tidligere :D

Da veit ikke jeg nei....

men siden han andre ikke bruker den kontoen, så kan du vel bruke den når du skal spille hl2 kanskje? å ellers bruke din egen for andre steam spill? (det hørtes litt tungvint ut ass)

Ellers så kanskje en mail til Valve kan gjøre noe med saken ja... litt jobbing, men i enden så kan det jo fort hende at det er verdt det...

Lenke til kommentar

For din post hjelper jo trådstarter veldig mye mer!

Det gjør ikke min heller igrunn, måtte bare få sagt det.

Poenget er at det går faktisk ann å søke. Altfor mange spørsmål som går igjen og igjen og igjen, det ødelegger både kvalitet og ytelse på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...