gregorius Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) hei folkens.hva kommer det av at når jeg prøver å laste ned en fil kommer det bare opp en side html side?uten at jeg får spørsmål om jeg skal åpne eller lagre filen?p.s har lastet ned denne filen tidligere uten problem,men måtte formatere og etter det går det ikke å få lastet ned fil. Endret 17. november 2004 av gregorius Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Laster du ned fra en link du har lagret et sted eller går du via de vanlige kanalene på nettstedet du laster fra? Hvis du prøver å laste direkte uten å gi nettstedet beskjed er det en del steder som gir deg ei html side i stedet da de er redd for at andre nettsteder bruker serverene deres. Hvis du gjør alt som nettstedet krever derimot, men likevel får denne feilen, så er det flere muligheter: a) fila er ikke tilgjengelig lenger? b) du har skrudd av "referrer login", eller brannmuren din sperrer for det. c) du bruker en nedlastningsagent som ikke bruker den korrekte "referrer login" d) du har spyware som videresender deg til andre nettsider? e) browseren åpner fila (i selve browseren) i stedet for å laste den, sjekk egenskaper i nettleseren. Prøv å sjekk hva det faktisk står på den html-sida du laster ned, kan jo hjelpe vil jeg tro... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Forsøkt å høyreklikke -> "lagre som" ? Iallfall en midlertidig løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå