Achilleus Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jada, nå har jeg laget meg vifte styring. Vil si den er ganske stabil 100kr @ Biltema. Dette er jo mere beregnet pga jeg har to store monster vifter som jeg må slå av om natta ellers får jeg ikke sove. Men dette er da resultatet .. Hva synes dere? Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Stilig!!! Hva heter bryterene?? Må lage meg en slik!!! EDIT: Link til de??? Endret 17. november 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 hmmm, du burde nesten bare gå inn til biltema, der har de noen brytere på 12v .. Er noen heilt vanlige elektronikk brytere Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Nice den der! Er det av\på brytere, eller av\på/av? z1Ob Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Det er av|på|av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå