luser32 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Msn 7.0.0425 er ute, Winks har kommet tilbake http://www.windowsbeta.net/ Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Er det betaversjon? Fordi den har ligget ute på nettet i lang lang tid nå! Kanskje en måned. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Er det betaversjon? Fordi den har ligget ute på nettet i lang lang tid nå! Kanskje en måned. det er vel ein heilt nye betaversjon. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hatet rett og slett 7.0 beta , Den er Fæl, + masse buggs Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Venter på final release av msn 7 Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 jeg bruker msn 7.0 beta og winks er IKKE tilbake! den ble tatt vekk etter den forrige beta-versjonen! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 forøvrig ikke sett en bug i hverken forrige eller nye "lovlige" betaen Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Msn 7 er digg. Deilgi design. Jeg har alltid kritisert msn messenger og brukt trillian fordi jeg ikke likte det rotene designet på msn. nå er alt mye rundere og klarere. Vet ikke om andre legger merke til sånt da Men nudge er en fin ting. Men winks suger hardt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 winks er tilbake jo.. det var borte en stund på en beta versjon, men kom tilbake nå når jeg oppdaterte. winks og nudge er jo rimelig meningsløst egentlig, men kan heldigvis skru av funksjonen så da er det greit. liker muligheten til og skifte farge på layout, og at man ser sitt eget display pic i full size. men best av alt liker jeg og kunne skrive/tegne beskjeder for hånd! det er arti det og litt praktisk av og til faktisk! Lenke til kommentar
dmx Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hatet rett og slett 7.0 beta , Den er Fæl, + masse buggs ja samma her! masse unødvendige ting! Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 har ikke merket noen bugs enda.. men er enig at winks og nudge er unødvendigt. utseende messig synes jeg det bare var en forbedring da. litt lyst og bli kvitt tabs'n på hovedvinduet, finns vel en patch for det men ikke giddet enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå