Overture_1928 Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Heisann! Jeg mener å ha hørt at Half-Life er dårlig i Direct3d (generelt) for en stund siden. F. eks. med mitt TNT2 så nytter det ikke å spille i Direct3d, da går alt sammen veldig tregt. Er det noen her som har erfaringer om hvordan ATI Radeon 8500 / LE kjører Half-Life? (Har hørt at dette kortet ikke kjører Half-Life i OpenGL noe særlig bra) Og hvordan dette er kontra Half-Life i OpenGL med f. eks. GeForce? Er det like raskt? Lenke til kommentar
Overture_1928 Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Ingen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 En kamerat av meg har TNT2, og HL går helt fint på hans maskin. Jeg har spilt det med GF2, som også bruker Direct3D, gikk fint det også :smile: Lenke til kommentar
Overture_1928 Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Half-Life går fint med TNT2 i OpenGL, men ikke i Direct3D. Så dette har endret seg med GeForce kortene? Jeg vurderer å kjøpe ATI Radeon 8500LE 64M DVI bulk Orig. på http://www.pcmax.no til 1390,- og håper at dette kortet ikke vil gi noen ufordeler når jeg spiller cs hvis jeg må kjøre Direct3D Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 hoi, testet cs i d3d og gjett hva? det fungerte bedre enn i opengl :smile: hadde problemer med att det låste seg i opengl men i d3d fungerte det låsningsfritt. har 8500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå