Achilleus Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hallo, jeg lurte på om det er mulig og dele netverket via linux maskina jeg har stående her, distro er debian .. Jeg har en 16-porters switch og 5 pcer som skal tilkobles. Jeg mottar automatisk ip ( chello ) . 2mbit/512. ... Dette skal fordeles, 3 av pcene brukes kun til surfing av internett og 2 til spill. Finnes det kanskje noen norske guides til dette? evt engelsk ( helst ikke engelsk ) Lurte også på hvor mange prosesser egentlig jeg burde kjørte på en: P2 - 500mhz 256mb ram 250gb ..... Nå kjører jeg bnc, eggdrop, webserver, ftp.. evt hvor mye takler denne før den går helt kaputt? hehe Lenke til kommentar
INzane_1 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 www.aboutdebian.com, men dette er en engelsk side og alt står på engelsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Først og fremst vil jeg bare anbefale deg to nettverkskort i servern! For og dele internet så må du bruke iptables og NAT funksjonen der! her har du en norsk GUIDE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå