slackies Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Finnes det noen ferdig laget bootbare cd som sletter alle partisjon? en gdisk på cd. helst at du også slipper å skrive: gdisk 1 /del /all trenger en cd som rensker alt bort bare på å boote:) Endret 17. november 2004 av slackies Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Går kanskje ann å få manipulert fdisk til det :-/ Men er jo litt farlig da Lenke til kommentar
slackies Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Går kanskje ann å få manipulert fdisk til det :-/ Men er jo litt farlig da har tenkt på det, men er masse arbeid Lenke til kommentar
rtl Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Du kan bruke aefdisk Last ned og lag en bootdisk (floppy eller cd) og skriv inn følgende i autoexec.bat filen: sletter alle partisjoner: aefdisk * /delall skriver over alle data før den sletter alle partisjoner (sikrere) aefdisk * /wipe /delall Jeg brukte dette på jobben da jeg slettet 30 brukte maskiner som skulle loddes ut til ansatte. Fungerte glimrende Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg trur du kan gjøre det med Hiren's BootCD 6.0. Gidder ikke å finne fram URL :| Ta å søk på google, last ned og brenn som iso. Lenke til kommentar
Trust Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Hvis du skal slette alle partisjoner kan du bare kjøre installasjons cd til windows (2000/2003) og slette dem derfra Endret 21. november 2004 av Trust Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 det er jo mye arbeid, da ingenting går automatisk.. slik som han vil Lenke til kommentar
gather Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 det er vel heller ikke sikkert du får sletta mbr da så du ikke får installa wintendo har opplevd det på en av maskinene mine her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå