T-mac1 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hei! Som over lurer jeg på hvilket gratis spywareprogram som er bedre en Ad-aware. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Vanskelig å si hvorvidt andre er bedre eller ikke. Forskjellige programmer jobber på forskjellig måte. Jeg vil anbefale en kombinasjon av Ad-aware og Spybot, de jobber veldig godt sammen og den ene tar det den andre overser. I tillegg kan det lønne seg å installere Spywareblaster, som er et program som hindrer spyware i å komme inn i maskinen. Veldig effektivt. En god brannmur hjelper også. Endret 17. november 2004 av SirMaximus Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg syns ikke noen andre spyware programmer er så effektivt som AD-Aware Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 synes det er greies å holde seg til opensource programmer, har fortsatt tilgode å se spyware i de programmene jeg bruker Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg også trudde AD-aware og Spybot tok det meste, men det var før jeg prøvde Pest Patrol. Denne tar MYE som de to andre ikke finner.... mvh Pantera Lenke til kommentar
jms88 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 test crap cleaner, det tar det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå