pCn00B Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Ok her er saken, skulle restarte pc'en og plutselig dukker en feilmelding opp rett før windows starter. Her kan jeg velge mellom og starte opp i sikkerhetmodus eller vanlig. Ok np trudde jeg windows loader og i ett nano sekund kommer det opp en blå side med noe skrift på! Og pc'en slår seg av!! Noen som har en forklaring på dette og hvordan jeg kan fikse dette, eller noen som vet hva som står her, for det rekker ikke jeg. Venter på svar. Endret 17. november 2004 av pCn00B Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) kommer det opp en blå side med noe skrift på! Og pc'en slår seg av! BlueScreen.. Alt eg veit.... EDIT: En liten formatering funker altid her så..? Endret 17. november 2004 av nooper Lenke til kommentar
pCn00B Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Ja kunne jo gjort det, men mye reinnstall da! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Rekker du å velge? Prøv sikkermodus eller "last known good", om du prøver sikkermodus først kan du prøve å slå av maskinen normalt derfra, og så starte igjen, Windows har vært litt sær med sånne ting med meg. Lenke til kommentar
pCn00B Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 har prøvd alle mulige, men den slår seg av uansett. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Prøv å ta ut en ram brikke hvis du har flere... Lenke til kommentar
pCn00B Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Prøv å ta ut en ram brikke hvis du har flere... på saken nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå