jonasd Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hva er meininga med spillet?` Jeg er level 35, men sliter fortsatt med å gjennomføre spillet. Har delvis skjønt at, hvis jeg er god, skal jeg knuse trynet til Dagoth Ur. Men hvordan i )(#¤!" skal jeg klare det?` 1. Er det noen som vet om en kappe som du får fatigue av? (Constant effect) - det er det jeg trenger. 2. noen som vet hvor sterk Dagoth Ur er? 3. Noen som vet om jeg skal drepe Lord VIvec? (rykter) På forhånd, takk [ Denne Melding var redigert av: jonasd på 2002-05-27 19:45 ] Lenke til kommentar
iWiN Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Regner med at dette er det siste som skjer i hovedquesten. Du vet den som begynner med at du får oppdrag av den godeste "spymaster" Caius Cosado(eller no). Selv har jeg nettop blitt "Hortator of 3 houses and Nerevarine of 4 houses". Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Quote: 3. Noen som vet om jeg skal drepe Lord VIvec? (rykter)På forhånd, takk Jeg var også litt nysgjerrig på den så når jeg likevel var i Vivec, savet jeg, cheatet litt og tok ham(ok, kanskje ikke bare litt..Sinnskyt mye =)) og tok ham..Da fikk jeg beskjed om at jeg hadde drept en person som var viktig for spillet og at jeg enten kunne loade eller gå ut å leve i den ødelagte verdenen jeg hadde lagt :smile: Eller noe sånt, tok det på husken da. Men han er sinnsykt(!!) kraftig. Brukte lang tid på ham med ganske mye cheat :razz: _________________ I came, I tried, I lost, I tried again, I asked on gamer.no for help, I won :smile: [ Denne Melding var redigert av: bhsand på 2002-07-17 21:47 ] Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg har spilt mye Morrowind nå og har kommet til lvl 1 - halveis til 2'ern. Hva må jeg gjøre for å speede opp lvl'inga. Meldt meg inn i Fighters Guild gjort noen oppdrag, samme med Mages Guild. Drept mange dyr og... Nei bare glem det. SVARET ER ENKELT SOM F**N. DREP MER, IKKE SANT? :sad: Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Pass i hvertfall på at du ikke dreper noen som du har bruk for i quests da(ikke at du vet det før, men det er derfor du skal være forsiktig). Har ikke opplevd å gjøre den tabben selv men har lest flere steder om folk som har gjort det :smile: Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Quote: 1. Er det noen som vet om en kappe som du får fatigue av? (Constant effect) - det er det jeg trenger. Ja det finnes. Robe of St. Roris tror jeg den heter. Jeg husker ikke helt hvor jeg fant den men den er ganske bra. 25pts restore health og 25pts restore fatigue. Constant effect. Den er i en hule et sted. Selv har jeg enchantet et par med Exquisite Pants med constant effect på restore fatigue. Gjort det samme med en Exquisite Shite, bare med health. Quote: 2. noen som vet hvor sterk Dagoth Ur er? Nei egentlig ikke, men jeg kan fortelle deg hvordan du skal ta han, men det er jo litt spoiler da Quote: 3. Noen som vet om jeg skal drepe Lord VIvec? (rykter) Så langt jeg vet skal du ikke drepe han. Men du kan, og du kan fange sjelen hans med en grand soul gem. Verdt ganske mye penger! Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Quote: Jeg har spilt mye Morrowind nå og har kommet til lvl 1 - halveis til 2'ern. Hva må jeg gjøre for å speede opp lvl'inga. Meldt meg inn i Fighters Guild gjort noen oppdrag, samme med Mages Guild. Drept mange dyr og...Nei bare glem det. SVARET ER ENKELT SOM F**N.DREP MER, IKKE SANT? Nja.... fullt så enkelt er det nok ikke. Du må bruke dine major og minor skills for å kunne gå opp i level. Når du øker et skill poeng i en major eller minor skill teller dette som et steg på veien mot å gå opp et level. Når du har økt ti skillpoeng, vil du gå opp et level. Det gjelder ikke hvis en av dine misc skills øker. Eksempel: Du har long blade, block og speechcraft som major skills. Du øker long blade fra 42 til 47 (altså 5 poeng), block fra 32 til 35(3) og speechcraft fra 50 til 52(2). Da vil du gå opp et level. Men du øker ikke skill poeng på misc skills forgjeves heller. Si at du har blunt weapon som en misc skill, og du har økt denne med en del poeng, så vil det gi en bonus når du går opp i level slik at du kan øke strength atributten med 2-5 poeng istedenfor 1. Det er fordi blunt weapon er avhening av strength atributten. Tror jeg har fått det her sånn ca riktig nå Det finnes også en leveling faq på http://www.gamefaqs.com. Det jeg har skrevet nå kommer stort sett derfra. Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Jeg tror meningen med det spillet her ikke nødvendigvis er å fullføre hovedquesten så fort som mulig. Her har man endelig et spill der det bare er å nyte en enorm verden og gjøre som man vil. Jeg skal drive på lenge og utvikle karakteren min og raide templer og huler før jeg i det hele tatt tenker på å gjøre blades quests. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 En må også utvikle evnene sine for å klare oppgavene. Jeg måtte investere i glasrustning daedric katana og litt anna stæsj for å klare oppgava der en skal til khartag point. Er mer på rå styrke en på magi++ må nå få litt bedre beskyttesle samt seriøs trening på sneak.. ikke lett det her, men skal heller ikke være det :smile: Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Det er ganske vrient i begynnelsen, men når du kommer litt opp i levels blir det nesten for lett(avhengig av hva du har på/bruker). Kjedet meg litt en dag så jeg bestemte meg for å herje litt. Jeg drepte alle i fighters guild, uten noe armor eller shield.Var ikke i nærheten av å dø en gang. Og da sto alle der og hakka på meg. Lenke til kommentar
Relg Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 jeg er hekta på morrowind og irreterer mei grenseløst over at jeg ikke fårtil å "snappe" på construction set:-( Lenke til kommentar
en mann Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Meningen med spillet er å drepe "de falske Gudene". De falske gudene er, hvis ikke jeg har misforstått, Lord Vivec, Sotha Sil og Dagoth Ur (Er ikke helt sikker). Jeg tenkte, når jeg var level førti og kunne drepe vivec med en spell og noen sverdslag så lett som bare det, at jeg skulle finne de gudene og knekke dem. Jeg fant bare en vital-person som ikke kan drepes(Lord Vivec), en ond gud som skulle drepes (Dagoth Ur), og bare BØKER av Sotha Sil --> Kjipt hvis jeg har tatt feil 130%, men jeg er som sagt ikke sikker. Tror HOVED-überhoved-missionet kommer i denne Tribunal som lanseres i Europa den 28. November. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Quote: Den 2002-11-10 14:13, skrev en mann:Meningen med spillet er å drepe "de falske Gudene". De falske gudene er, hvis ikke jeg har misforstått, Lord Vivec, Sotha Sil og Dagoth Ur (Er ikke helt sikker). Jeg tenkte, når jeg var level førti og kunne drepe vivec med en spell og noen sverdslag så lett som bare det, at jeg skulle finne de gudene og knekke dem. Jeg fant bare en vital-person som ikke kan drepes(Lord Vivec), en ond gud som skulle drepes (Dagoth Ur), og bare BØKER av Sotha Sil --> Kjipt hvis jeg har tatt feil 130%, men jeg er som sagt ikke sikker.Tror HOVED-überhoved-missionet kommer i denne Tribunal som lanseres i Europa den 28. November. Hovedmeningen med spillet er å befri øya du er på fra Dagoth Ur. Lord Vivec er en snill gud, men det er ingenting i veien for å drepe han :smile: Gleder meg og til Tribunal kommer og. Synd den kommer like før eksamen Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Quote: Den 2002-07-18 09:47, skrev scudflip:...Jeg skal drive på lenge og utvikle karakteren min og raide templer og huler... Raide templer? Temmelig slem du, ja :smile: Lenke til kommentar
en mann Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Quote: Den 2002-11-10 15:40, skrev Hittman:Hovedmeningen med spillet er å befri øya du er på fra Dagoth Ur. Lord Vivec er en snill gud, men det er ingenting i veien for å drepe han :smile: Nja. Da må du nok lese mer i Journalen. Etter du har drept Dagoth Ur, sier en viktig prest til deg: "What happened? Did something go wrong? Why didn't you complete the main quest?" -Eller.no :razz: Arghe at han sier det! Det spoiler gleden av å ha "rundet" Morrowind. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Quote: Den 2002-11-10 17:13, skrev en mann:Nja. Da må du nok lese mer i Journalen. Etter du har drept Dagoth Ur, sier en viktig prest til deg: "What happened? Did something go wrong? Why didn't you complete the main quest?" -Eller.no :razz:Arghe at han sier det! Det spoiler gleden av å ha "rundet" Morrowind. Jeg har og vært borti han som sier "Why didn't you complete the main quest?" selv om jeg har drept Dagoth Ur. Og drepe Lord Vivec er ikke en del av hoved "questen", men spillet er jo helt åpent så du kan gjøre hva du vil :smile: Lenke til kommentar
en mann Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Ja, jeg stakk og rapet noen Huler. Prøver å finne undervannsjøen og skal bygge opp igjen gude-statuen.. :razz: Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-10 15:44, skrev Erling E.: Quote: Den 2002-07-18 09:47, skrev scudflip: ...Jeg skal drive på lenge og utvikle karakteren min og raide templer og huler... Raide templer? Temmelig slem du, ja :smile: oops... tenkte vel mest på ruins i grunn Selv ikke dagoth ur eller vivec hadde nubbesjans :wink: Har riktignok ikke spilt morrowind på et par måneder nå, men tribunal er jo på vei!! Og morrowind er utvilsomt det beste jeg noensinne har spilt. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-11-13 07:27, skrev espen999:simpelt spill.. Svært simpelt. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå