RickRoll Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ville bare fortelle hele verden at jeg er nyforelsket... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 congrats! alltid flott, det... Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Hun heter Cecilie Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hun heter Cecilie har du hun da? (bare forelsket, eller er det noe på gang) Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Har og har... Hun synes visst det er nok å være PV... men, men... Det er bedre enn å ikke ha henne i det hele tatt... Lenke til kommentar
consilium Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hadde du scrolla noen få linjer nedover hadde du støtt på denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=206025&st=400 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hadde du scrolla noen få linjer nedover hadde du støtt på denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=206025&st=400 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Gratulerer! Ka mener du med PV? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 gratulerer! jeg er og forelska eller har vært det i et år nå! Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 PV= P**e-Venner (sensurert for å ikke erte på seg moderatorene) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 PV= P**e-Venner (sensurert for å ikke erte på seg moderatorene) Hvis det er det jeg tror, så kan det også skrives k**lle ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Pule venn altså. Jaja.... du får deg i det minste noe men er det bare det du vil da? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Pule venn altså. Jaja.... du får deg i det minste noe men er det bare det du vil da? hvis du vil ha det so go for it! Lenke til kommentar
*Titan* Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 PV er jo greit nok det.. har skaffet meg tre.. ikke forelsket i dem, men i alle portene dems Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Er ikke PV jeg er interrisert i da... Hva mener dere? Skal jeg fortsette som PV når det egentlig er noe annet jeg er ute etter eller skal jeg "skru av krana"? Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Til dere andre: Jeg har forresten "skrudd av krana"... Heller hjerteknust i dag enn hjerteknust i dag, i morra, i overimorgen osv. Får bare håpe at jeg har LITT viljestyrke igjen i kroppen min hehe... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Blir nok ikke direkte lett... men jeg har en venninne som var PV med en kar... som forøvrig allerede hadde kjæreste. Det har skjedd veldig mye rart der etter hvert, men for å gjøre en lang historie kort... hun har fortsatt, etter flere år, stor kjærlighetssorg fordi verken hun eller han klarer å avslutte det 100%. Hun er interessert i mer, han er tydeligvis ikke det på tross av at hans forhold til den forrige dama er slutt for lenge siden. Så... bra at du gjorde det slutt, og ikke fall for fristelsen til å gå tilbake til henne. For hvis hun ikke er interessert i mer enn sex, så vil det bare bli vanskeligere og vanskeligere for deg om du ikke er sterk nå. (har fjernet noen mindre gjennomtenkte innlegg fra diverse brukere) Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg "sprakk" igår kveld... Det er ikke bestandig lett å være mann... hehe Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg "sprakk" igår kveld... Det er ikke bestandig lett å være mann... hehe Ikkje alltid lett nei.. Men du må bare prøve å bestemme deg.. Og kanskje snakke me ho, og si det som det er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå