Lurkah Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 WoW har disse systemkravene: Windows® System 98/ME/2000/XP OS: 800 MHz or higher CPU. 256 MB or more of RAM. 32 MB 3D graphics card with hardware Transform and Lighting, such as GeForce 2 or better. 4 GB or more of available hard drive space. DirectX® 9.0c or above. A 56k or higher modem with an Internet connection. Hvor kan jeg få kjøpt en data som kjører det spillet godt nok, uten at jeg må ut med for mye penger, da jeg kun kommer til å spille det spillet og surfe på internett. Har Skjerm, tastatur og mus. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Hei, har to kompiser som spiller dette på: P4 2ghz med GF4Ti4600 Med andre ord, spillet har ikke de helt store systemkravene. Dette ser ut som en bra basis: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301597&cks=SER Sammen med f.eks dette kabinettet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304329&cks=SER Og enten 9800pro eller 6600gt (agp versjon) Skjermkortet er litt overkill, er du på budsjett, så hadde jeg kanskje vurdert et billigere skjermkort. Endret 17. november 2004 av blackbrrd Lenke til kommentar
Lurkah Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Takk for hjelpen, men jeg er veldig gresk når det kommer til noe annet en pc-spill Er det en hel data? Har ikke data fra før, da jeg kasta hele saken etter at den ikke ville skru seg på etter et tordenvær. Endret 17. november 2004 av Lurkah Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvis du har såpass liten peil, så hadde jeg anbefalt deg å kjøpe en ferdig pc. Du trenger ikke det nyeste skjermkortet og dermed så er det helt ok. Dinside.no sjekker tilbud på pc'r ca 1 gang i måneden. De pleier å være ok. Sjekk de ut og post den du syntes så best ut, så kan vi si om vi er enige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå