Blaa Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Bestillte et Gainward Ti4600 skjermkort fra de, og noen andre varer. Når jeg fikk varene så alt ut til å være som det skulle, so far so good. Men det viste seg at skjermkortet av 'dead on arrival'. Prøvde det i flere maskiner. Bad om et returnummer og sendte skjermkortet tilbake 07/05/02. Det gikk lang tid uten at jeg hørte noe og 22/05/02 sendte jeg de en mail og spurte hva som skjer. Det gikk ikke så lang tid før jeg fikk svar at de hadde mottat pakken fra meg 17/05/02, og at de ville være ferdige med å se på 'saken' min samme dag. Dagen etter ser jeg på deres webshop at de har fått flere av mitt skjermkort på lager. Men hører fortsatt ikke mer fra de. Nå er det gått tre uker siden jeg sendte kortet og jeg har egentlig ikke hørt noe fra de. Jeg syntes de er litt dårlig på tilbakemeldinger til kunder og på å betjene returer. Men håper å få et skjermkort som funker tilbake i løpet av relativt kort tid. Noen andre som har opplevd feil på Gainward TI4600, hovedkortet skjermkortet skal stå i er et Abit KR7A-133R. Hvis det har noe å si... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Men jeg roser datorbutikken.com ... for de av dere som har sett menyen demmes, så er jo den skikkelig kvasi-norsk/svensk. Jeg sendte dem mail om det, og spurte om jeg kunne få et lite avslag på noe drit jeg skulle ha (mot at jeg ikke sendte det til Harry Hurt utpressing sa du ? Tull !!) så slapp jeg frakt og fikk hyggelig pris. ufo Lenke til kommentar
TraLe Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg bestilte et gainward ti4400 fra databutikken, det var og DOA. sendte det i retur for en uke siden. vedder på jeg ikke kommer til å se det på en laaang stund. hvorfor leste jeg ikke om databutikken FØR jeg bestilte? angrer fælt nå. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg sendte inn en minnebrikke, som de hentet for lenge siden. Allikevel sier returforespørselen min "vi har ennå ikke mottatt varen".... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 fine folk de der på databutikken.. hm.. not! holder meg til komplett/PS-data/multicom, jeg.. betaler heller litt mer. Lenke til kommentar
house Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 jeg betaler heller 200,- extra for litt bedere support en det databutikken kan gi.... Housey Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Kjøper varer i en butikk jeg. I mitt tilfelle Komplett Data i Møllergata. Litt dyrere enn web-shoppen deres, men er noe DOA så får jeg ny vare med en gang jeg leverer inn den defekte varen, samme dag hvis jeg rekker det før de stenger. Slipper å vente 2-4 uker på ny vare. Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Har bare bra erfaringer med databutikken.com. Har sikkert bestilt for 20-30.000 etterhvert. Aldri noe tull. Hadde t.o.m. en gang bestilt en hel maskin for mye.... Så sa jeg "oops..dette var jo feil, skulle bare ha en maskin, ikke to". -"Det er greit", sa de og betalte porto begge veier. Null utlegg for meg. De få gangene jeg har måttet kontakte dem, har jeg alltid fått rask og hyggelig respons. Har bare positivt å si om dem. Men, igjen...det avhenger jo av ens egen erfaring. Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg har handlet mye med databutikken.com, jeg har hatt et tilfelle hvor det manglet en vare i pakken, og en garantisak. Jeg sendte mail om at det manglet en vare i pakken, mottok ny pakke med varen i på under en uke. Hovedkortet mitt gikk istykker, returnerte det og fikk et nytt kort som var bedre enn det jeg hadde før. Topp service. Lenke til kommentar
Inbreak Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Har aldri handla på Databutikken, men synst sjølv Itbutikken er ganske bra. Aldri hatt noke trøbbel der, i tillegg en av dei billigaste. Dei selg og eit CD-merke som heiter Mr. Platinium. Må sei eg er kjempefornøgd med desse cdane.Billige er dei og. Har sikkert passert eit par tusen bestilte slike cdar for lenge sidan.Hatt veldig lite/null feil på dei. I 99% av tilfellene eg har fått feil er det maskina som har forårsaka det (les windows krasj). Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei! Kan jeg gi dere som bestiller fra databutiken en råd? Får dere problemer med dem, _ALDIR_ begynn med mail til dem. RING! Kjenner flere som har hatt problemer med de. Men hvis man ringer går det som oftest greit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå