Barry White Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hei! Jeg er på en VGS skole bak proxy og deretter en cisco router som analyserer 800Gbit i sekundet elns. Jeg vil fjernstyre pc'en min fra skolen. Umulig? Prøvde i dag å sette remote desktop til port 80, deretter å koble på med remote desktop web edition her på skolen ( åpnes i IE, kjøres på activex og iis tror jeg). Men akk nei, jeg får pinga herifra, går greit. Men ikke kobla til. Prøvde også MSN med en anna dude nå, tror han skal ha grei config, men man vet jo aldri. Men ellers, noen tips? Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 prøv vnc me port 80 i IE.. da må du ha java.. kansje det går.. Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Hei! Jeg er på en VGS skole bak proxy og deretter en cisco router som analyserer 800Gbit i sekundet elns. Jeg vil fjernstyre pc'en min fra skolen. Umulig? Prøvde i dag å sette remote desktop til port 80, deretter å koble på med remote desktop web edition her på skolen ( åpnes i IE, kjøres på activex og iis tror jeg). Men akk nei, jeg får pinga herifra, går greit. Men ikke kobla til. Prøvde også MSN med en anna dude nå, tror han skal ha grei config, men man vet jo aldri. Men ellers, noen tips? ja du gir deg ikke... fortsetter du slik Terje,blir det INGEN internett på deg. Foresten det med Cisco routeren er ikke korrekt... den yter 720Gb/s Endret 17. november 2004 av glepa Lenke til kommentar
slettet Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 720 GigaByte pr sekund? Det er mykje informasjon. Sikker på at det er 720GB/s? Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 720 gigabit ja... det er en kjernesvitsj...Backplanet på denne kan kjøre opp til 720. en liten oppgradering fra den forrige som hadde bare 6 gb/s Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Såfet dings, slags modellnr? Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 modell type dyr... Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 hehe, regna nesten med det Lenke til kommentar
INzane_1 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 har ikke jobbet så mye med cisco router, men jeg syns at du betaler mer enn du får tilbake. Det som er bra med cisco router er at det er mange som kan utstyret inn og ut, og det er lett å få tak i. Men når det gjelder switcher så syns jeg at du betaler mer enn den yter.. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 720 gigabit ja... 720Gbit er noko heilt anna enn 720GByte, ja. Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 har ikke jobbet så mye med cisco router, men jeg syns at du betaler mer enn du får tilbake. Det som er bra med cisco router er at det er mange som kan utstyret inn og ut, og det er lett å få tak i. Men når det gjelder switcher så syns jeg at du betaler mer enn den yter.. Personar og bedrifter har litt vikande krav til kvalitet. Det er ikkje alle som søker etter "five nines". Elles når det gjeld ruterar med stor kapasitet, so er det få å velga mellom og Cisco har bra rutingsprotokollar og bra køhandtering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå