Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fjernstyre PC fra skole.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på en VGS skole bak proxy og deretter en cisco router som analyserer 800Gbit i sekundet elns. Jeg vil fjernstyre pc'en min fra skolen. Umulig? Prøvde i dag å sette remote desktop til port 80, deretter å koble på med remote desktop web edition her på skolen ( åpnes i IE, kjøres på activex og iis tror jeg). Men akk nei, jeg får pinga herifra, går greit. Men ikke kobla til. Prøvde også MSN med en anna dude nå, tror han skal ha grei config, men man vet jo aldri.

Men ellers, noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg er på en VGS skole bak proxy og deretter en cisco router som analyserer 800Gbit i sekundet elns. Jeg vil fjernstyre pc'en min fra skolen. Umulig? Prøvde i dag å sette remote desktop til port 80, deretter å koble på med remote desktop web edition her på skolen ( åpnes i IE, kjøres på activex og iis tror jeg). Men akk nei, jeg får pinga herifra, går greit. Men ikke kobla til. Prøvde også MSN med en anna dude nå, tror han skal ha grei config, men man vet jo aldri.

Men ellers, noen tips?

ja du gir deg ikke... fortsetter du slik Terje,blir det INGEN internett på deg.

Foresten det med Cisco routeren er ikke korrekt... den yter 720Gb/s

Endret av glepa
Lenke til kommentar

har ikke jobbet så mye med cisco router, men jeg syns at du betaler mer enn du får tilbake. Det som er bra med cisco router er at det er mange som kan utstyret inn og ut, og det er lett å få tak i. Men når det gjelder switcher så syns jeg at du betaler mer enn den yter..

Lenke til kommentar
har ikke jobbet så mye med cisco router, men jeg syns at du betaler mer enn du får tilbake. Det som er bra med cisco router er at det er mange som kan utstyret inn og ut, og det er lett å få tak i. Men når det gjelder switcher så syns jeg at du betaler mer enn den yter..

Personar og bedrifter har litt vikande krav til kvalitet. Det er ikkje alle som søker etter "five nines".

Elles når det gjeld ruterar med stor kapasitet, so er det få å velga mellom og Cisco har bra rutingsprotokollar og bra køhandtering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...