Jesper Karsrud Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Jaja, jeg tenkte jeg skulle lage meg deviantART ID her om dagen, og da slo idéen meg: Hvorfor ikke lage et bilde av meg selv i vektor? Begynte så smått for 20 min siden, ikke kommet så veldig langt, men når jeg jobber blir det ofte en del avbrytelser på f.eks. MSN Skjedde noe "galt" under savingen av bildet, så den lagret ikke bare det innenfor rammen i Illustrator, så det kan se litt rart ut atm, men det overlever dere nok ID HUSK: dette bildet er enda på et tidlig stadium, uten mye jobbing, men kom gjerne med litt kritikk hvis dere vil Endret 17. november 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 ikke så mye og kommentere enda, men kan bli bra visst du jobber nok med det. det viktigste og vanskeligste er og få trekkene i ansiktet til og se bra ut. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 De viktigste når en skal lage fjeset er at: det skal være 5 øyner i bredden, altså -o-o- . munnen skal ligge midt i mellom øynene og bunnen av hode. ørene skal være litt under bunnen av munnen til litt over toppen av ørene. Nesen vet du hvor skal være, men den skal som regel være større enn du tror. Lykke til! Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 http://jobe69701.deviantart.com/ se litt pA vektor tegningene her... jeg vil si at skygge er veldig viktig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå